اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نامه فرمانداری شهرستان ری؛

همایش فتنه و جریان انحرافی دو لبه قیچی براندازی لغو شد

خبرگزاری فارس: مراسم بدرقه فرماندار ری که قرار بود تحت عنوان « همایش فتنه و جریان انحرافی، دو لبه قیچی براندازی هستند» با حضور جمعی از مردم شهرستان ری در تالار شیخ صدوق (ره) شهر ری برگزار شود، با ارسال نامه از سوی فرمانداری شهرستان ری کنسل شد.

همایش فتنه و جریان انحرافی دو لبه قیچی براندازی لغو شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران همایش بدرقه مردم شهرستان ری از فرماندار این شهرستان که قرار بود با همایشی تحت عنوان فتنه و جریان انحرافی دو لبه قیچی براندازی در تالار شیخ صدوق (ره) شهرری برگزار شود، ساعتی قبل از برگزاری مراسم با نصب برگه‌ای بر روی درب‌های محل این همایش که محتوای آن این بود لغو شد: "پیرو نامه ۶۱۶ فرمانداری شهرستان ری به علت تداخل با زمان برگزاری شورای اداری شهرستان ری این مراسم کنسل شده است."
برخی از شرکت‌کنندگان این مراسم که در محل حاضر شده بودند محل را ترک کرده و تعدادی دیگر در محل همچنان حضور دارند و در مدت حضور خود شعارهایی همچون مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر جریان انحرافی، احمدی‌ بت‌شکن بت انحراف رو بشکن، مشایی حیا کن احمدی را رها کن سر می‌دادند.
همچنین شرکت‌کنندگان با در دست داشتن پلاکارت‌ها و دست‌نوشته‌هایی با مضامین جریان انحرافی ادامه فعالیت‌های فتنه است، فتنه و جریان انحرافی دو لبه قیچی برای براندازی نظام، یاد احمدی‌نژاد ۸۴ به خیر، احمدی‌نژاد منهای جریان انحرافی، عزیز دل همه، ری همانطور که قبرستان فتنه شد جریان انحرافی را هم دفن خواهد کرد و... انزجار خود را از جریان انحرافی اعلام داشتند.
این گزارش حاکی است، جفعر فرجی فرمانده سابق شهرستان ری که برای شرکت در شورای اداری شهرستان در فرمانداری ری حضور یافته است تا دقایقی دیگر به محل برگزاری مراسم می‌آید.
گفتنی است، صدها نفر از جوانان در محل برگزاری همایش همچنان پشت درب‌ها حضور دارند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول