اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاونت اطلاعات سپاه کربلا مازندران:

جریان انحرافی در صدد به نتیجه رساندن اهداف جریان فتنه است

خبرگزاری فارس: معاون اطلاعات سپاه کربلا مازندران گفت: جریان انحرافی در صدد به نتیجه رساندن اهداف جریان فتنه است.

جریان انحرافی در صدد به نتیجه رساندن اهداف جریان فتنه است
به گزارش خبرگزاری فارس سوادکوه، علی آقاجانی شب گذشته در همایش نهضت روشنگری که با همکاری بسیج هنرمندان و حوزه مقاومت امام علی(ع) زیراب در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه برگزار شد، با تاکید بر اینکه آمریکا در مقابله با ایران مصلحت خود را در جنبه‌های غیرنظامی می‌بیند، اظهار داشت: اگر بنا باشد گزینه نظامی مورد نظر آمریکا باشد موضوع انرژی هسته‌ای و مسائل سوریه را مورد نظر جدی خود برای اعمال فشار به ایران انتخاب نمی‌کرد.
معاون‌ اطلاعات سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه به عقیده کارشناسان، نظامی که بیش از سه دهه از عمر آن بگذرد اتحاد ملی آن
‌با فشار خارجی مستحکم‌تر می‌شود، خاطر نشان کرد: این نظام‌ها تنها از طریق اختلافات داخلی از هم می‌پاشند.
آقاجانی با تاکید بر اینکه بر طبق یک بر‌آورد انجام شده بیشتر جوانانی که فریب دشمنان را خورده‌اند و به کشورهای دیگر فرار کرده‌اند از طریق ماهواره و اینترنت بوده است، گفت: بیش از 85 درصد رسانه‌های دنیا در دست استعمار گران بین‌المللی است که تنها منافع خود را در اولویت می‌بینند.
معاون‌ اطلاعات سپاه کربلا مازندران با اشاره به جمله‌ای از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه"بصیرت قطب نماست"، اظهار داشت: در عاشورا و فتنه سال 88 و وقایع تیر ماه 87 و راهپیمایی 9 دی ما باید تبعیت از رهبری یا بیعت با بیگانه را انتخاب کنیم و در این رویدادها بسیاری از افراد رفوزه و مردود شده‌اند.
وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: نظر مقام معظم رهبری در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی مشارکت عمومی و عمل به قانون است.
آقاجانی حضور مردم در انتخابات را مانع دستیابی دشمنان به استراتژی‌ها و اهداف توصیف کرد و خاطر نشان کرد: بصیرت به معنی سکوت، اقدام و یا فریاد به موقع و گم نکردن مسیر است.
معاون‌ اطلاعات سپاه کربلا مازندران، ولایت فقیه را زره شیعه با دو بال سرخ حسینی و سبز مهدوی توصیف کرد و گفت: برخی تحلیل‌ها بیانگر آن است جریان انحرافی در صدد به نتیجه رساندن اهداف جریان فتنه عمل می‌کند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول