اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله یزدی ـ 2:

ریشه جابه‌جایی مسئولان در کشور به جریان انحرافی ختم می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به برخی از جابه‌جایی‌هایی که اکنون در کشور صورت می‌گیرد، گفت: ریشه این جابه‌جایی‌ها به جریان انحرافی متصل می‌شود.

ریشه جابه‌جایی مسئولان در کشور به جریان انحرافی ختم می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله محمد یزدی امروز در دیدار شرکت‌کنندگان در دوره تخصصی ولایت فقیه در سخنانی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز گروه‌های مختلف تلاش گسترده‌ای دارند که در قدرت آینده کشور حضور داشته باشند و تجربه نشان داده است که باید از راه مجلس وارد شوند.
وی با اشاره به اینکه این گروه‌ها طرح‌ها و برنامه‌های خود را آغاز کرده و اجرا می‌کنند، اضافه کرد: پول‌های کلانی خرج می‌شود و اگر پیگیری شود مشخص می‌شود که آنها به دنبال حضور در قدرت آینده کشور هستند.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه برخی دندان تیز کرده‌اند که در قدرت آینده حضور داشته باشند، اضافه کرد: برخی از این گروه‌ها از دوره قبل بوده و ریشه در اصلاح‌طلبان حاضر و نه اصلاح‌طلبان کنار زده شده دارند و برخی گروه‌هایی نیز هستند که پول زیادی ندارند ولی از نفوذهایی که دارند استفاده می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه این گروه‌ها برخی اوقات با مراجع نیز دیدار کرده و در قم نیز جلسات مختلف برگزار می‌کنند، افزود: در چنین شرایطی ما وظیفه سنگینی بر عهده داریم، ای کاش طلبه ساده‌ای بودم که چیزی نمی‌دانستم و به درس و بحث مشغول بودم، ولی اکنون نمی‌توانم مسئولیتی که بر عهده دارم را نادیده بگیرم.
‌یزدی تصریح کرد: فردا اگر مجلسی تشکیل شد که اکثریتی در آنجا دوستان صمیمی شما را در اقلیت قرار دادند و کار خودشان را کردند و بعدا نیز در انتخابات ریاست جمهوری کسی را روی کار آوردند که وضعیت نامطلوبی داشت و از فرهنگی ایرانی و ایرانیت دم زد، آن موقع ما چه می‌توانیم انجام دهیم؟
وی تصریح کرد: فردا دیر است و کسی از شما نمی‌پذیرد، امروز باید به وظیفه عمل کرد، با توجه به اینکه ایام محرم به عنوان عالی‌ترین ابزار تبلیغی فرا رسیده است، باید برای آگاهی‌بخشی اقدام لازم را انجام دهیم.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه سید‌الشهدا برای پایداری حاکمیت عدل و جلوگیری از تحقق حاکمیت جور به شهادت رسیدند، اضافه کرد: انتخابات مجلس مسئله حساسی است و پس از آن نیز انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه شورای نگهبان نظارت لازم را دارد، گفت: مقام معظم رهبری نیز بر این مسئله تاکید دارند که شورای نگهبان در انجام وظایف خود به هیچ وجه کوتاه نیاید.
‌یزدی تصریح کرد: باید نسبت به آگاه کردن مردم درباره حساسیت این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی اهتمام لازم را داشته باشیم و بدانیم که در این خصوص وظیفه جدی بر دوش داریم.
وی با اشاره به برخی از جابه‌جایی‌هایی که اکنون در کشور صورت می‌گیرد، افزود: متاسفانه ریشه این جابه‌جایی‌ها به جریان انحرافی متصل می‌شود، فلان آدم صالح و کامل را عزل و دیگری را به جای او معرفی می‌کنند و وقتی که علت دنبال می‌شود با یک یا دو واسطه به جایگاهی می‌رسد که ما از او به عنوان رهبر و موسس جریان انحرافی تعبیر می‌کنیم و از هیچ کس پروا نداشته و به خود رئیس جمهور هم گفته و می‌گوییم.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه شرایط کنونی بسیار حساس است، بیان کرد: باید با آگاهی وارد اجتماعات خود شویم و در آینده مجلس، دولت و دستگاه قضایی داشته باشیم که 100 درصد به مبانی اسلامی عمل کنند.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول