اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

جریان انحرافی در حال سوءاستفاده از مقدسات است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: جریان انحرافی در کشور در حال سوء استفاده از مقدسات است.

جریان انحرافی در حال سوءاستفاده از مقدسات است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی شامگاه چهارشنبه‌ در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره افسران جنگ نرم که در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار شد ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج دانشجویی اظهار داشت: ما معتقد هستیم بسیج متعلق به همه بشریت است.
وی به دیدگاه امام خمینی (ره) در مورد بسیج اشاره کرد و افزود: در دیدگاه امام خمینی (ره) بسیج در یک گستره عظیمی مطرح است و امام بسیج را تنها متعلق به مردم ایران اسلامی نمی‌دانستند و معتقد بودند که باید این شجره در اقصی نقاط جهان شکل بگیرد.
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز در سال‌های گذشته که هیچکس تصور وضعیت کنونی کشورهای جهان را نمی‌کرد فرمودند که صدای شکسته شدن قدرت غرب به گوش می‌رسد.
نوفرستی افزود: در منطق امام راحل بسیجی به هر انسان متعهد به انقلاب می‌گویند و در این منطق حرکت بسیج حرکت برخواسته از ایمان، عشق و اعتماد به نفس است که با ابتکار و نوآوری توام می‌شود.
وی ادامه داد: این معنا دیگر مرز ندارد بلکه یک تفکر جهانی است و این مجموعه نیاز به سازماندهی دارد که امروز تحت عنوان بسیج مستضعفان شکل گرفته است.
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به تهدید آمریکا در ارتباط با ترور فرمانده سپاه قدس تصریح کرد: این حرکت از سوی کشوری انجام شد که ندای آزادی بیان و مبارزه با تروریسم را سر می‌دهد.
نوفرستی به بیداری اسلامی شکل گرفته در کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: تحولات منطقه و نقش الگوگیری ایران اسلامی را نمی‌توان کتمان کرد و بر همه این مسئله واضح و مبرهن است.
وی اساس بسیج را اخلاص دانست و ادامه داد: تا زمانی بسیج می‌تواند به توفیقات خود در سطح کشور ادامه دهد که این مشخصه اصلی را حفظ کند.
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به جریانات انحرافی شکل گرفته در کشور گفت: تفکری شکل گرفته که در مقابل ولایت قرار گرفته است و این افراد در حال سوءاستفاده از مقدسات هستند.
نوفرستی گفت: امام خمینی (ره) به پشتوانه ولایت فقیه توانست در آن شرایط بگوید آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و امروز نیز تنها حرکت پشت سر ولایت فقیه می‌تواند به این عزت و افتخار تداوم ببخشد.
در پایان این مراسم از تعدادی از دانشجویان نخبه بسیجی دانشگاه‌های خراسان جنوبی تجلیل شد همچنین پیش از این قرار بود مدیرعامل شبکه خبر دانشجو نیز در این مراسم حضور پیدا کند که تاخیر پرواز مانع این امر شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول