اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به علت بسته بودن درب‌های تالار شیخ صدوق(ره) ‌شهرری صورت گرفت؛

برگزاری همایش "فتنه و جریان انحرافی دو لبه قیچی براندازی" پشت‌ درب‌های بسته

خبرگزاری فارس: دقایقی پیش همایش فتنه و جریان انحرافی دو لبه قیچی براندازی به علت بسته بودن درب‌های تالار شیخ صدوق(ره) با حضور جمعی از شهرستان ری پشت‌ درب‌های بسته برگزار شد.

برگزاری همایش "فتنه و جریان انحرافی دو لبه قیچی براندازی" پشت‌ درب‌های بسته
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران دقایقی پیش مراسم بدرقه فرماندار شهرستان ری که قرار بود توسط جمعی از مردم شهرستان ری در قالب همایشی با عنوان "فتنه و جریان انحرافی دو لبه قیچی براندازی" در تالار شیخ صدوق(ره) شهرری برگزار شود به علت بسته بودم درب‌های این سالن با حضور جعفر فرجی فرماندار شهرستان ری پشت‌درب‌های بسته برگزار شد.
فرجی در بدو ورود و پیوستن به جمع شرکت‌کنندگان در این مراسم با سردادن شعارهایی مورد استقبال قرار گرفت. شرکت‌کنندگان در این همایش با در دست داشتن پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایی با مضامین فتنه و جریان انحرافی دو لبه قیچی برای براندازی نظام جریان انحرافی ادامه فعالیت‌های فتنه است یاد احمدی‌نژاد 84 به خیر.
وی همانطور که قبرستان فتنه شد، جریان انحرافی را هم دفن خواهد کرد و احمدی‌نژاد منهای جریان انحرافی عزیز دل همه و غیره... انزجار خود را از جریان انحرافی اعلام داشته‌اند.
همچنین شرکت‌کنندگان در این مراسم شعارهایی همچون مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر جریان انحرافی، احمدی‌بت‌شکن بت انحراف را بشکن، مشایی حیا کن احمدی را رها کن سر می دادن.
این گزارش حاکی است این مراسم با حضور جمعی از مردم شهرستان ری و محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین، علی‌اصغر زارعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، جعفر فرجی فرماندار اسبق شهرستان ری برگزار شد.
گفتنی است، ساعتی قبل از برگزاری همایش فتنه و جریان انحرافی دو لبه قیچی براندازی با نصب برگه‌ایی بر روی درب‌های محل برگزاری این همایش با محتوای این که پیرو نامه 613 فرمانداری شهرستان وی به علت تداخل این مراسم با زمان برگزاری شعاری اداری شهرستان ری کنسل شده است شرکت‌کنندگان در این مراسم مجبور به برگزاری همایش پشت درب‌های بسته شده‌اند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول