اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر برگزاری مسابقات کشوری رباتیک:

دانشگاه آزاد خرم‌آباد قهرمان مسابقات کشوری رباتیک شد

خبرگزاری فارس: دبیر برگزاری مسابقات کشوری رباتیک گفت: دانشگاه آزاد خرم‌آباد قهرمان مسابقات کشوری رباتیک شد.

دانشگاه آزاد خرم‌آباد قهرمان مسابقات کشوری رباتیک شد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسین رضایی‌نیا صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: تیم‌ دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌‌آباد در مسابقات کشوری رباتیک که به میزبانی این دانشگاه برگزار شد با کسب عناوین برتر به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت.
وی افزود: در مسابقات رباتیک کشوری که توسط باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد خرم‌آباد در دو ماده ویژه و پیشرفته برگزار شد، در ماده ویژه تیم رباتیک «یکتا» بسیج دانشجویی به سرپرستی محمد یاراحمدی، تیم رباتیک «آشین» باشگاه پژوهشگران جوان به سرپرستی هادی زیدی جودکی و تیم رباتیک «هانی» باشگاه پژوهشگران جوان به سرپرستی علی بیرانوند هر سه از دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
دبیر برگزاری این مسابقات کشوری رباتیک افزود: در این ماده 22 تیم دانشجویی و آزاد از استان‌های تهران، البرز، فارس، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و ایلام در یک مسیر دارای موانع ناهمواری، شیب و آب به رقابت با یکدیگر پرداختند.
رضایی‌نیا یادآورشد: در ماده مسیریاب پیشرفته نیز که با حضور 24 تیم از استان‌های شرکت کننده در بخش ویژه برگزار شد، در پایان تیم رباتیک «رکسانا» باشگاه پژوهشگران جوان به سرپرستی پیام کائیدی، تیم رباتیک «هانی» باشگاه پژوهشگران جوان به سرپرستی هانی موسوی و تیم رباتیک «یکتا» بسیج دانشجویی به سرپرستی محمد یاراحمدی هر سه از دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
دبیر برگزاری این مسابقات کشوری رباتیک گفت: ماده پیشرفته این مسابقات از پیچیدگی برنامه نویسی ربات‌های شرکت کننده برخوردار بود.
 لازم به ذکر است، مسابقات کشوری رباتیک به مدت دو روز با هدف شناسایی و تشویق افراد مستعد در حوزه رباتیک به میزبانی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد خرم‌آباد برگزار شد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول