اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تولید شرکت سایپا پرس خبر داد:

رباتیک شدن تولید قطعه گلگیر تیبا در سایپا پرس

خبرگزاری فارس: معاون تولید شرکت سایپا پرس با اشاره به ثبت 13 رکورد در تولید محصولات مختلف تولیدی گفت: تولید قطعه گلگیر تیبا در شرکت سایپا رباتیک شد.

رباتیک شدن تولید قطعه گلگیر تیبا در سایپا پرس
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شرکت سایپا پرس، ایرج خسروداد گفت: از اواسط تیرماه تا هفته اول مهرماه سال جاری موفق به ثبت 13 رکورد در تولید محصولات  مختلف تولیدی شده‌ایم.
معاون تولید شرکت سایپا پرس با اعلام این خبر اظهار داشت: بالاترین و مهمترین این رکوردها مربوط به 2 قطعه از قطعات خودروهای L90  و پراید است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: رکورد ثبت شده شامل قطعات ساید عقب خودرو L90 از 1470 به 1935 و گلگیر چپ پراید از 2770 به 3017 قطعه در یک شیفت کاری بوده اند.
خسروداد تاکید کرد: پس از پایان ماه مبارک رمضان بر اساس نیاز مشتریان و همچنین اعلام واحد برنامه ریزی جامع شرکت اقدام به افزایش تولید در واحد مجموعه سازی از یک هزار و 470  به یک هزار و 500 دستگاه کرده‌ایم.
ر به فعالیت های واحد تولید در راستای افزایش بهره وری اشاره کرد وگفت: اهدافی نظیرکاهش ضایعات، افزایش انگیزه کاری در بین کارکنان، توجه به خواسته‌ها و نیازهای آنان، کشف استعدادهای کارکنان و تلاش در شکوفایی آنها از مهمترین برنامه‌های واحد تولید در راستای افزایش بهره وری و راند مان کاری همکاران تولیدی است.
معاون تولید شرکت سایپا پرس اضافه کرد: پیاده سازی سیستم تولید رنو (SPR) از دیگر اقداماتی است که در راستای حذف فعالیت‌های فاقد ارزش افزوده و تقویت راهکارهای موثر تولیدی در سایپا پرس اجرا می‌شود که افزایش کمی و بهبود شاخص‌های کیفی تولید را به همراه دارد.
این مدیر ارشد شرکت سایپا پرس در پایان رباتیک کردن تولید قطعه گلگیر تیبا را از دیگر اقدامات حایز اهمیت در واحد تولید دانست و از همکاری بی‌دریغ و تلاش بی وقفه کلیه همکاران در معاونت تولید و همچنین سایر همکاران در واحدهای پشتیبانی تولید که با همدلی وهمکاری خود موفق به ثبت رکوردهای جدید در تولید شده‌اند تشکر و قدردانی کرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول