اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد برگزاری دومین المپیاد رباتیک دانشگاه پیام نور خبر داد:

مازندران میزبان المپیاد رباتیک پیام نور کشور

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد برگزاری دومین المپیاد رباتیک دانشگاه پیام نور اعلام کرد: با توجه به استقبال دانشجویان از دومین المپیاد رباتیک کشور، زمان ثبت نام تا 15 آبان 1390 تمدید شد.

مازندران میزبان المپیاد رباتیک پیام نور کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات المپیاد رباتیک دانشگاه پیام نور کشور، صادق علی موحدمنش در جمع خبرنگاران افزود: مسابقات رباتیک در دوازده لیگ شامل مسیریاب، مین‌یاب، امدادگر، شبیه‌ساز دو بعدی فوتبال، شبیه‌ساز سه بعدی فوتبال، مسیریاب ویژه، ربات‌های نمایشی، شبیه‌ساز امداد و نجات، ربات فوتبالیست انسان‌نما، ربات ناجی، مسیریاب ویژه دانش‌آموز و ربات‌های نمایش ویژه دانش‌آموزی در این دوره المپیاد برگزار می‌شود.
موحدمنش زمینه‌سازی برای پیشرفت و ارتقای سطح علمی، پژوهشی و  فناوری رباتیک کشور را موجب تشویق جوانان مستعد و خلاق برای تقویت انگیزه‌های خودباوری و ترغیب دانش‌آموزان خلاق و نوآور برای ورود به عرصه رباتیک دانست و آن را از مهم‌ترین اهداف برگزاری المپیاد رباتیک کشور در مازندران برشمرد.
وی پیش بینی کرد: با توجه به فضای بسیار مطلوب برگزاری المپیاد در مجتمع آموزشی و رفاهی نفت محمودآباد، این المپیاد با استقبال قابل توجهی از دانشگاه‌های مختلف سراسر کشور از جمله دانشگاه دولتی، آزاد اسلامی، غیرانتفاعی و پیام نور در این المپیاد مواجه شود.
موحدمنش ابراز امیدواری کرد: بخشی از شرکت‌کنندگان این المپیاد مهم را تیم‌های دانش‌آموزی تشکیل دهند.
وی از مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها درخواست کرد پشتیبانی و حمایت ویژه مالی و فنی از تیم‌های رباتیک دانش‌آموزی را در دستور کار خود قرار دهند.
وی از فعال بودن کمیته‌های علمی و اجرایی این المپیاد خبر داد و گفت: برای آشنایی و شناخت بیشتر از اهداف و برنامه‌های این المپیاد علاقمندان می‌توانند به سایت اینترنتی المپیاد به نشانی www.pnuopen.org مراجعه کنند.
انتهای پیام/خ30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول