اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد میناب خبر داد؛

راه‌اندازی گروه رباتیک در دانشگاه آزاد میناب

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب از راه‌اندازی گروه رباتیک در این دانشگاه خبر داد.

راه‌اندازی گروه رباتیک در دانشگاه آزاد میناب
خلیل سزیده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در میناب با بیان اینکه راه‌اندازی هسته‌های علمی و پژوهشی یکی از ضروریات دانشگاه‌ها است، اظهار داشت: با توجه به فراهم آمدن امکانات آموزشی و بهره‌مندی از اساتید برجسته و مجرب در رشته الکترونیک این کارگاه در واحد میناب راه‌اندازی و آغاز به فعالیت کرد.
وی افزود: با پشتکار موجود در دانشجویان و اعضای این گروه انتظار می‌رود با پیشرفت‌های خوبی در سال‌های آینده مواجه و بتوانیم در سطح منطقه و کشور رتبه‌های خوب و قابل توجهی را به‌دست آوریم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میناب ادامه داد: صادق گردی‌تختی عضو هیئت علمی و مدیر گروه رشته الکترونیک از اساتید این دانشگاه مسئولیت کارگاه رباتیک دانشگاه را بر عهده دارد.
در ادامه مسئول کارگاه رباتیک دانشگاه میناب در خصوص راه‌اندازی این کارگاه گفت: در راستای تشکیل گروه جلسه‌ای تحت همین عنوان برگزار شده و عده‌ای از دانشجویان علاقه‌مند به عضویت این گروه در آمدند.
صادق گردی‌تختی هدف نخست این گروه را ساخت ربات میکروموس، ربات مین یاب، تشکیل تیم شبیه‌سازی فوتبال دو بعدی و شرکت در لیگ‌های مسابقات رباتیک عنوان کرد.
وی تصریح کرد: ساخت ربات‌های فوتبالیست سایز کوچک را برنامه آینده این گروه است.
دانشگاه آزاد اسلامی میناب در جاده میناب به سمت سندرک قرار دارد و هم اکنون 4 هزار و 365 دانشجو در 25 رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب در حال تحصیل هستند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول