اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری شاهین‎شهر:

توانایی‌هایمان را در جشنواره شعر و رباتیک نشان می‎دهیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری شاهین‎شهر در مورد برگزاری دو جشنواره ملی شعر کودک و همایش ملی رباتیک در شاهین شهر گفت: با برگزاری جشنواره شعر و رباتیک توانایی‎هایمان را نشان می‎دهیم.

توانایی‌هایمان را در جشنواره شعر و رباتیک نشان می‎دهیم
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شاهین شهر علاوه بر میزبانی جشنواره شعر کودک در آبان ماه، میزبان همایش کشوری رباتیک در بهمن ماه نیز است.
سید رسول هاشمیان شامگاه گذشته در جلسه شورای مدیران این سازمان با اشاره به جشنواره‎های پیش رو از مدیران خواست با همدلی و تدبیر، آماده اجرای تکالیف ابلاغی شوند.
وی با اشاره به استعدادهای این شهر در برگزاری جشنواره های متنوع گفت: شاهین‎شهر به عنوان یک قطب فرهنگی می‎کوشد، جایگاه خود را در مقیاس کشوری تعریف کند و برگزاری جشنواره کشوری شعر کودک در آبان‎ماه و سپس همایش کشوری رباتیک در بهمن‎ ماه می‎تواند در این راستا مهم تلقی شود.
مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری شاهین‎شهر ادامه داد: به اعتقاد من باید به کیفیت کار اهمیت داده شود و با اعمال خلاقیت و ابتکار، چهره واقعی فرهنگ منطقه  برای هموطنان و همشهریان بارز شود.
وی خطاب به مدیران اجرایی سازمان بیان داشت: شما تجربه‎های زیادی در زمینه برگزاری جشنواره دارید و مطمئن هستم تمام تلاش خود را به کار ببندید، اما کیفیت برگزاری جشنواره را تا حد ممکن افزایش دهید تا به اهداف خود نایل شویم.
به گزارش فارس، در این همایش همچنین تصمیماتی برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره گرفته شد، سپس دستور جلسه قرائت و هر یک از مدیران ضمن تشریح عملکرد خود به برنامه‎های پیش رو و موانع و روش‎های رفع آن پرداختند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول