اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دبیر اجرایی جشنواره ملی ایده‌های برتر:

برگزاری مسابقات رباتیک در حاشیه جشنواره ملی ایده‌های برتر

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی جشنواره ملی ایده‌های برتر از برگزاری مسابقات رباتیک دانشجویی و دانش‌آموزی در حاشیه برگزاری نمایشگاه اختراعات و ابتکارات خبر داد.

برگزاری مسابقات رباتیک در حاشیه جشنواره ملی ایده‌های برتر
روح‌الله غفارزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد با اشاره به برگزاری نمایشگاه اختراعات و ابتکارات در حاشیه جشنواره ملی ایده‌های برتر به مدت پنج روز اظهار داشت: در حاشیه این نمایشگاه نیز مسابقات رباتیک دانشجویی و دانش‌آموزی در بخش مسیریابی برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در این مسابقات باید برای ثبت‌نام به مرکز نوآوری پارک مراجعه کنند.
وی ادامه داد: سال گذشته 60 اختراع از 200 درخواست ارائه شده به دبیرخانه برای حضور در نمایشگاه اختراعات و ابتکارات پذیرش شدند که در سال جاری تعداد اختراعات افزایش یافت و نمایشگاه با وسعت بیشتری برگزار می‌شود.
عفارزاده با بیان اینکه این نمایشگاه از 19 آذر به مدت پنج روز برگزار می‌شود، بیان کرد: تاکنون بیش از 150 درخواست برای شرکت در نمایشگاه اختراعات و ابتکارات به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
این مسئول تاکید کرد: علاقمندان به شرکت در این نمایشگاه می‌توانند مستندات و درخواست‌های خود را تا پایان آبان از طریق سایت جشنواره به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
نهمین جشنواره ملی ایده‌های برتر آذرماه سال جاری در یزد برگزار خواهد شد و مهلت ارسال ایده‌ها نیز تا 25 آبان ‌ماه تعیین شده است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول