اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان محقق شد؛

برگزاری همایش 7 هزار نفری بسیجیان بیرجند

خبرگزاری فارس: در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان همایش 7 هزار نفری بسیجیان شهرستان بیرجند در مسجد امام حسین (ع) برگزار شد.

برگزاری همایش 7 هزار نفری بسیجیان بیرجند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی صبح امروز در همایش اقتدار بسیج که با حضور پرشور بسیجیان شهرستان بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: نهال بسیج در 32 سال پیش با دم مسیحایی مردی از سلاله پاک رسول الله (ص) در دامن جمهوری اسلامی کاشته شد.
سردار یعقوبعلی نظری افزود: در آن زمان هیچکس باور نداشت که در یک مقطع کوتاه از فعالیت این نهاد این همه ثمرات و برکات نصیب کشور ایران شود چراکه با وجود عمر کوتاهی که از عمر این شجره طیبه می‌گذرد شاهد رشد و بالندگی آن هستیم.
وی به فلسفه وجودی تشکیل بسیج در ایران اشاره کرد و تصریح کرد: اگر بنا باشد از این انقلاب اسلامی با همه عظمت و توسعه خود دفاع شود حتما باید نهادی از همان جنس انقلاب تشکیل شود که همه مشخصات انقلاب اسلامی را در خود داشته باشد و بسیج مستضعفان همان نهاد است.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: امام راحل (ره) پس از آنکه با سه مشخصه اصلی تکیه بر قدرت الهی، حضور مردم و رهبری انقلاب اسلامی ایران را در آن شرایط در بهمن ماه سال 57 به ثمر نشاند با همان مشخصات فرمان تشکیل بسیج مستضعفان را نیز در کشور صادر کرد و امروز ما شاهد به ثمر نشستن این نهال انقلابی هستیم.
نظری تصریح کرد: یکی از عناصر اصلی انقلاب اسلامی پایبندی به مبانی دین مبین اسلام است و ما می‌دانیم که هرجا سه ضلع مذکور در جایی جمع شود اقتدار و قدرتی به وجود می‌آورد که هیچ مانعی قدرت ایستادگی در مقابل آن را ندارد.
وی افزود: امروز نیز ما برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی به این نهاد انقلابی نیاز داریم و باید این فرهنگ اصیل را در سطح جامعه بیش از پیش توسعه دهیم.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد:دشمنان نظام انقلاب اسلامی دارای قدرت و نگاهی مادی هستند و همه معادلات را از دید دنیوی می‌بینند و قدرت معنوی نهفته در نهاد بسیج را درک نمی‌کنند.
نظری افزود: دشمنان هیچگاه نمی‌توانند کشوری که بسیجیان آن نمادی از جامعه اسلامی هستند را ساقط کند چراکه همه بسیجیان کشور ما که عصاره‌ای از مردم انقلابی ایران هستند همیشه در صحنه حضور دارند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول