اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه تاکستان:

ایمانی بالا در نیروهای بسیجی نهفته است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه تاکستان گفت: هنوز هم به عمق وجودی بسیج و بسیجی پی نبرده‌اند و نمی‌دانند چه توان و ایمانی در نیروهای بسیجی نهفته است.

ایمانی بالا در نیروهای بسیجی نهفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، حسین رجبی در جمع ستاد بزرگداشت هفته بسیج بیان کرد: اگر جوانان امروز جلوتر از جوانان دهه اول انقلاب و جنگ نباشند از آنان عقب‌تر هم نیستند.
وی ادامه داد: بعد از جنگ همیشه دغدغه اینکه آینده انقلاب به دست چه کسانی خواهد افتاد در بین نیروهای انقلابی وجود داشته است ولی اکنون می‌توان گفت دیگر این دغدغه وجود ندارد و جوانان امروز حتی پرشورتر از گذشته در عرصه ایثار و جهاد قدم برمی‌دارند.
فرمانده سپاه ناحیه تاکستان اضافه کرد: ما مدیون خون شهدا هستیم بنابراین باید همیشه در تلاش باشیم تا این دین را ادا کنیم و این امر با اطاعت از منویات رهبر عزیزمان حضرت امام خامنه‌ای محقق می‌شود.
وی تصریح کرد: بسیج در جامعه نقش روشنگری را دارد و از آنجا که فضای امروز بیش از پیش غبارآلود است، نقش بسیج بیشتر و بیشتر می‌شود.
رجبی یادآور شد: از آنجا که گاهی در فضای فرهنگی شهرستان تاکستان کم‌کاری می‌شود و یا کارهای کارشناسی نشده صورت می‌گیرد و از آنجا که دشمن وارد فاز جنگ نرم شده است بنابراین سپاه و بسیج باید توان خود را افزایش دهد تا هم کم‌کاری دیگران جبران شود و هم در هجمه‌های مختلف فرهنگی دشمن، پیروز میدان باشیم.
وی اعلام کرد: دشمنان تحقیق و بررسی فراوانی در رابطه با بسیج داشته‌اند، اما هنوز هم به عمق وجودی بسیج و بسیجی پی نبرده‌اند و نمی‌دانند چه توان و ایمانی در نیروهای بسیجی نهفته است و اگر کسی باشد که جان خود را فدای این انقلاب و نظام کند آن بسیجیان هستند و همین امر باعث شده تا دشمن جرأت هیچگونه تعرضی را نداشته باشد و تهدیدها فقط لفظی است.
فرمانده سپاه ناحیه تاکستان تأکید کرد: بسیج از فعالیت‌های نظامی دست نکشیده است اما با توجه به تغییر جبهه دشمن ما نیز تغییر جبهه داده‌ایم و برای آمادگی بسیجیان در جبهه جنگ نرم، فعالیت‌های بسیج متمرکز برنامه‌های فرهنگی و بصیرتی شده است.
وی یادآور شد: در هفته بسیج بیش از 150 برنامه در سطح شهرستان تاکستان برگزار خواهد شد، نشست‌های بصیرتی و یادواره شهدا در بخش‌های مختلف شهرستان از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج تاکستان است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول