اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کاشمر:

مهم‌ترین ویژگی بسیج تبعیت از ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار کاشمر نیروهای مردمی بسیج را عامل اصلی موفقیت نظام جمهوری اسلامی دانست.

مهم‌ترین ویژگی بسیج تبعیت از ولایت فقیه است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید علیرضا نبوی ثالث در جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج  اظهار داشت: بیداری اسلامی شکل گرفته در منطقه نتیجه تبدیل ایران به الگوی کشورهای خاورمیانه است که خود ناشی از عمل به آرمان‌های امام راحل(ره) و منویات مقام معظم رهبری از سوی مردم و مسئولان نظام است.
وی مهم‌ترین ویژگی بسیج را تبعیت از ولایت‌فقیه ذکر و اضافه کرد: همان گونه که بسیج در دوران دفاع مقدس در عرصه‌های نظامی و فرهنگی پیشرو بوده است، در این برهه از زمان نیز با استفاده از دانش روز اقدامات موثری در زمینه مقابله با جنگ نرم انجام می‌دهد.
معاون فرماندار کاشمر با اشاره به عناوین روز شمار هفته بسیج تصریح کرد: برنامه‌ریزی بر اساس این عناوین بهترین راه احیای ارزش‌های بسیج و معرفی آن به مردم است.
در ادامه این جلسه سرهنگ اسدیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر با بیان اینکه شعار هفته بسیج امسال؛ بسیج، ولایت و بیداری اسلامی است افزود: تشکیل بسیج از بزرگترین اقدامات امام خمینی(ره) بود که بر محور وحدت، اخوت و فرهنگ ایثار و شهادت شکل یافت.
وی ولایت مداری بسیجیان را از نشانه‌های مردمی بودن بسیج دانست و اضافه کرد: برنامه‌های بزرگداشت این هفته در شهرستان با فضاسازی مناسب و با هدف آشنایی تمام اقشار به ویژه جوانان با تفکر بسیجی در حال اجرا است.
اسدیان درباره اهم برنامه‌های این هفته به مواردی از قبیل افتتاح چند طرح عمرانی، برگزاری یادواره شهدا، شب شعر، نشست‌های سیاسی، اعزام تیم‌های پزشکی به روستاها و مسابقات ورزشی اشاره کرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول