اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ‌ارشاد استان زنجان:

بسیج حیات، عزت و اقتدار جامعه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: بسیج حیات، عزت و اقتدار جامعه است که این اقتدار در سایه فرهنگ بسیج محقق می‌شود.

بسیج حیات، عزت و اقتدار جامعه است
علی سهندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) بسیجی یگانه دوران بود که با تدبیر و تفکر ناب نهاد مقدس بسیج را در راستای هدایت جامعه به سوی ارزش‌های اسلامی بنا نهاد.
وی با بیان اینکه بسیج استقلال کشور را فراهم کرده و استکبار جهانی را به خاک مذلت کشاند، افزود: بسیج حصار محکمی برای دفاع از حریم قرآن و اسلام محسوب می‌شود که نقش خود را در همه عرصه‌ها به خوبی ایفا کرده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: بسیج حیات، عزت و اقتدار جامعه است که شهدای بسیج با نثار جان خود در راه احیای ارزش‌های اسلامی تلاش کرده و موجب اقتدار کشور در عرصه‌های مختلف شده‌اند.
وی بیان کرد: بسیجیان پرچم پر افتخار کشور را در همه عرصه‌های پیشرفت و تعالی در جهان به اهتزاز درآورده و حرمین شریفین را از دست معاندان قرآن رها می‌کنند.
سهندی افزود: ایران سنگری غیر‌قابل نفوذ و دژ محکمی در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام است که بسیجیان کشور در کنار سایر نیروهای نظامی توانسته‌اند از کشور دفاع کنند.
وی تصریح کرد: دشمنان اسلام فهمیده‌اند که در هر برنامه‌ریزی در منطقه خاورمیانه باید ایران را نیز در نظر گرفته و نمی‌توانند بدون در نظر گرفتن ایران کاری از پیش ببرند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: بسیج به عنوان دیده‌بان و حارث هوشیار از انقلاب دفاع کرده و جانش را در طبق اخلاص برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری پیشکش کرده است.
وی گفت: بسیج زائده محرم و صفر است، چرا که هر چه داریم از این دو ماه سرچشمه می‌گیرد و با این فرهنگ می‌توان از حریم قرآن و اسلام دفاع کرد.
سهندی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های ماه محرم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ماه محرم و صفر بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری برنامه‌های مختلف در ماه محرم شده است.
وی از اجرای برنامه تعزیه‌خوانی همزمان با ایام شهادت رسول گرامی اسلام در آخر ماه صفر خبر داد و گفت: در صورت آماده شدن سالن تئاتر استان زنجان این برنامه در این فضای فرهنگی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول