اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر:

بسیجیان شاگردان مکتب سرخ حسینی هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: بسیجیان درس‌آموزان و شاگردان مکتب سرخ حسینی هستند.

بسیجیان شاگردان مکتب سرخ حسینی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، یدالله مرادی صبح امروز در جمع بازاریان بسیجی بوشهر اظهار کرد: با نگاهی کوتاه به گذشته می‌توان ‌تحول در را کشورها دید اما هیچ انقلابی مثل انقلاب اسلامی ایران نبوده زیرا در همه ابعاد از جمله سیاسی، اقتصادی، پزشکی و... تابع غرب و شرق نبود و مستقل به حرکت خود ادامه داد.
وی افزود: با تشکیل بسیج به دست امام راحل (ره) بعضی از مسئولان چون به اهمیت و جایگاه بسیج پی نبرده بودند اظهار می‌کردند که با وجود ارتش، سپاه و دیگر سازمان‌های نظامی دیگر نیازی به بسیج نیست.
مرادی با بیان این مطلب که نظام در هر عرصه‌ای که با خطر مواجه بوده بسیج حضور فعال داشته است، خاطرنشان کرد: وظیفه پاسداری از انقلاب و ادامه این راه و حرکت ارزش و اعتبار بسیج را در موقعیت‌های مختلف اجتماعی روز‌به‌روز بیشتر می‌کند.
مرادی افزود: اگر انقلاب و نظام با تمام سختی‌ها و کاستی‌ها به این حرکت الهی خود ادامه می‌دهد همگی ناشی از وجود ولایت فقیه و حضور فعال مردم در فعالیت‌های جامع است.
وی اظهار کرد: حضور مردم در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف نظام پشتوانه محکمی است تا دولت و مسئولان در مجامع بین المللی از حق و حقوق خود دفاع کنند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: حرکت‌هایی که مردم دنیا در کشورهای مختلف نشان داده‌اند درس گرفته از مردم ایران اسلامی است و نشان می‌دهد که آنها با انقلاب اسلامی همراه و همگام هستند.
مرادی انقلاب ایران اسلامی را الگو و سرمشق تمام ملت‌های آزادیخواه دانست و بیان کرد: در حال حاضر و با توجه به شرایط پیش آمده وعده الهی به همین زودی محقق و جهان به دست مظلومان اداره می‌شود.
فرمانده سپاه شهرستان بوشهر به وظایف بازاریان در ارتباط با امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و گفت: شما بازاریان بسیجی در موقعیتی قرار گرفته‌اید که می‌توانید فریضه امر به‌معروف و نهی از منکر را در جامعه‌ به ویژه بازار که به دست شماست به جایگاه واقعی آن برسانید.
مرادی عنوان کرد: بازاریان به‌عنوان حافظان انقلاب برای اینکه این دستاوردها پاسداری کنید جوانان را دربرابر تهاجمات گسترده دشمنان پشتیبانی کنند.
وی به برخی وصیت‌های شهدا اشاره کرد و گفت: اطاعت‌پذیری از ولی فقیه، دفاع از ارزش‌ها، حضور فعال در حرکت‌های انقلاب و توصیه به وحدت و همبستگی از مهم‌ترین وصایای شهدا به ما است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول