اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت در 9 ماده؛

قم قهرمان رقابت‌های دو و میدانی جام بسیج شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت دو و میدانی استان قم از موفقیت دو و میدانی‌کاران قمی در کسب مقام نخست پیکارهای جام بسیج خبر داد.

قم قهرمان رقابت‌های دو و میدانی جام بسیج شد
علی رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: پیکارهای دو و میدانی گرامیداشت هفته بسیج به میزبانی هیئت دو و میدانی شهرستان کاشان و با شرکت سه تیم در مواد مختلف برگزار شد که با قهرمانی تیم قم همراه بود.
وی ادامه داد: این مسابقات به مناسبت هفته بسیج در حالی به میزبانی کاشان به انجام رسید که در آن علاوه بر تیم اعزامی هیئت دو و میدانی استان قم، تیم‌های دو و میدانی کاشان و آران و بیدگل نیز حضور داشتند و در نهایت قم قهرمان شد.
دبیر هیئت دو و میدانی استان قم افزود: تیمی متشکل از 35 دو و میدانی کار در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در قالب پایگاه استعدادیابی بسیج در تعامل با بسیج سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم در مسابقات چند جانبه کاشان شرکت کرد.
وی عنوان کرد: این رقابت‌ها ضمن اینکه تجربه بسیار خوبی برای دو و میدانی آینده دار قمی بود، موجب شد تا نیروهای مستعد آینده دو و میدانی قم در کنار ملی‌پوشان و قهرمانان دانش‌آموزی جهان به مقام قهرمانی بخش تیمی نیز دست یابند.
رضایی اضافه کرد: در پایان این مسابقات و در ماده 100 متر امین برزی از کاشان به مقام نخست دست یافت، علی سعادتمند از تیم دو و میدانی اعزامی قم به مقام نایب قهرمانی رسید و امیر اسدی از تیم دو و میدانی کاشان در جایگاه سوم ایستاد.
وی بیان کرد: این در حالی است که در ماده 400 متر رضا ملک پور از تیم دو و میدانی قم قهرمان شد، حسین میرزایی دیگر عضو تیم دو و میدانی قم نایب قهرمان شد و مهدی ذوالفقار فر باز هم از تیم دو و میدانی قم در رده سوم قرار گرفت.
دبیر هیئت دو و میدانی استان قم افزود: در ماده 1500 متر نیز احمد ابراهیمی از تیم دو و میدانی قم موفق به کسب مقام نخست شد، جواد رواسی از کاشان در رده دوم ایستاد و علیرضا فتاحی دیگر دو و میدانی کار قمی رتبه سوم را کسب کرد.
وی خاطرنشان کرد: در ماده 100 متر با مانع امین برزی از تیم دو و میدانی کاشان میزبان رقابت‌ها قهرمان شد، محمد سبب کار از قم نایب قهرمان شد و رضا ملک‌پور دیگر عضو تیم دو و میدانی قم توانست مقام سوم را به دست بیاورد.
رضایی عنوان کرد: در ماده پرش طول باز هم امین برزی و امین اسدی از کاشان و علی صادقی از قم اول تا سوم شدند، در ماده پرش با نیزه امین برزی و امین اسدی از کاشان و علیرضا نوروزی از قم مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
وی افزود: در ماده پرتاب وزنه علیرضا سلیمی از آران و بیدگل، حامد خزایی و رضا خزایی از قم رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند، ضمن اینکه در ماده پرتاب نیزه علی رمضانی از آران و بیدگل، حامد خزایی از قم و محسن آتش‌پور از آران و بیدگل اول تا سوم شدند.
دبیر هیئت دو و میدانی استان قم بیان کرد: در ماده پرتاب دیسک مجتبی شبانه و محمدرضا سلیمی از آران و بیدگل و محمد ابراهیمی از قم اول تا سوم شدند، ضمن اینکه در رده‌بندی تیمی قم با کسب 100 امتیاز قهرمان شد و کاشان و آران و بیدگل با 53 و 32 امتیاز در رده‌های دوم و سوم ایستادند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول