اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نبی‌اکرم (ص):

دشمنان حجاب و عفاف زنان را نشانه گرفته‌اند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نبی‌اکرم (ص) گفت: هجمه دشمنان از لحاظ فرهنگی و ریشه‌ای هر روز جامعه ما را تهدید می‌کند و آن‌ها دقیقا روی حساس‌ترین نقطه یعنی حجاب، عفاف و حیا دست گذاشته‌اند.

دشمنان حجاب و عفاف زنان را نشانه گرفته‌اند
فرنگیس الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درکر‌مانشاه اظهار کرد: امسال سی و دومین سال بزرگداشت بسیج است و به فرموده مقام معظم رهبری این هفته فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و روح بسیجی در آحاد ملت به ویژه در میان جوانان پرشور و مدافعان صادق این نظام است.
وی اضافه کرد: از سوی دیگر تحولات پیشروی که در کشورهای اسلامی از مدل‌سازی مناسب از بسیج و فرهنگ بسیج مبنی بر اصول و ارزش‌های اسلامی وجود دارد؛ می‌طلبد به تبیین نقش بسیج در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... پرداخته شود.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نبی اکرم (ص) خاطرنشان کرد: لذا رسالت بسیج زنان به عنوان نخستین و گسترده‌ترین تشکل مردمی زنان پس از انقلاب شکوهمند اسلامی به دلیل تلاش مستمر برای حفظ‌، تحکیم کرامت و منزلت زن مسلمان و نیز تاثیرگذاری مطلوب بر نهاد خانواده و در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه امروز، این نهاد را در زمره یکی از سازمان‌های منسجم، منعطف، فراگیر، کارآمد، موثر، قانونمند، پویا و هدفمند با قدرت ایجاد و عزم ملی در کرامت زن قرار داده است.
وی تصریح کرد: بسیج جامعه زنان وظیفه دارد تا زمینه حضور آحاد زنان متعهد، با انگیزه و انقلابی را در این سازمان گسترده بیش از بیش فراهم آورد.
الماسی با اشاره به مبحث حجاب و عفاف گفت: هجمه دشمنان از لحاظ فرهنگی و ریشه‌ای هر روز جامعه ما را تهدید می‌کند و آن‌ها دقیقا روی حساس‌ترین نقطه یعنی حجاب، عفاف و حیا دست گذاشته‌اند.
وی افزود: حجاب و عفاف و حیا فرقی برای زن و مرد نمی‌کند ولی ما پیرامون این مقوله در زنان معتقدیم زنان جامعه به فاطمه (ص) اعتقاد دارند وایشان الگوی بی‌بدیل همه زنان جهان در مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هستند.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نبی اکرم (ص) اظهار کرد: حضرت فاطمه (ص) در همه مسائل سرآمد و به روز بودند و خطبه فدکیه ایشان نشان از حضور حضرت فاطمه (ص) در اجتماع  با حیا و عفافشان دارد.
الماسی اضافه کرد: لذا زنان باید از ایشان پیروی کنند و بدانند که حجاب و عفاف و حیا نقش بسیار مهمی در استحکام خانواده دارد.
وی افزود: زنان ما باید این امر را رعایت کنند و در دین و فرهنگ ما مسئله حجاب به عنوان مسئله محوری و لاینفک زن مسلمان در برابر جنگ نرم و هجمه به دین، ارزش و کرامت زنان است.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نبی اکرم (ص) ادامه داد: دشمنان برای تحقیر و درهم شکستن ارزش زنان ما به حجاب حمله می‌کنند.
الماسی تصریح کرد: براساس روایات و آیات قرآن حجاب از ضروریات واجب بر زن است و خصوصا در جامعه ما پیام همه شهدا و بزرگان این است که به خاطر حفظ کرامت و منزلت جایگاه زنان و مادران آنها باید حجاب را رعایت کنند و در بین فرزندانشان این امر را گسترش دهند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول