اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سنندج آغاز شد؛

برگزاری دوره آموزشی مربیان حجاب و عفاف بسیج کردستان

خبرگزاری فارس: دوره آموزش تکمیلی شبکه‌ خوشه‌ای مربیان حجاب و عفاف بسیج خواهران سپاه بیت‌المقدس کردستان از امروز به مدت دور روز در سنندج آغاز شد.

برگزاری دوره آموزشی مربیان حجاب و عفاف بسیج کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس کردستان ظهر امروز در مراسم آغاز به کار این دوره آموزشی که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: این کارگاه با حضور 60 نفر از خواهران بسیجی از تاریخ دوم آذر ماه جاری به مدت دو روز در مجتمع شهید بروجردی برگزار می‌شود.
ناهید منصوری به دیگر برنامه‌های جامع بسیج زنان کردستان در طول هفته بسیج اشاره کرد و گفت: برگزار مسابقه قرآن کریم در رشته مفاهیم ویژه پایوران، برگزاری مسابقه قهرمانی استانی رشته کاراته و بررسی پایگاه اسوه استانی توسط سازمان بسیج جامعه زنان کشور از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.
به گفته وی، دیدار فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران با ائمه جمعه در شهرستان‌های تابعه استان، برگزاری دوره تکمیلی مربیان شبکه خوشه‌ای، شرکت در مراسم غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و زنان ایثارگر، شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه و فراخوان مقاله همایش زینب پژوهان از دیگر برنامه این هفته است.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس از بسیج به عنوان بزرگ‌ترین تشکل مردمی در سراسر جهان نام برد و خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب و تشکیل بسیج خواهران حضور فعال و مثمر ثمر زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف به صورت هدفمندتر دیده می‌شود.
منصوری با اشاره به اینکه بسیج خواهران نخستین و گسترده‌ترین تشکل زنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است، افزود: این تشکل گسترده در مراحل و صحنه‌های مختلف وظایف خطیری را بر عهده گرفته و به خوبی انجام وظیفه کرده است.
وی به حضور گسترده زنان در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: فعالیت‌های زنان بسیجی در زمان هشت سال دفاع مقدس دوشادوش مردان در راستای دفاع از کشور نشان از شجاعت و بصیرت بسیار بالای آنان دارد.
 به گفته وی، به دلیل بها و ارزشی که انقلاب اسلامی به زنان مسلمان و متدین ایران داده حضور این قشر در عرصه‌های گوناگون بسیار چشمگیر و سرنوشت‌ساز است.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس تصریح کرد: امروزه زنان ایرانی با حضور پررنگ خود در عرصه‌های فرهنگی، علمی، هنری، ورزشی، دینی، سیاسی، درمانی و سازندگی در داخل و خارج از کشور افتخارات بزرگی را برای خود و کشور به ارمغان آورده‌اند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول