اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همایش عفاف و حجاب در شهرستان رودان برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش عفاف و حجاب توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری دانشگاه پیام نور با حضور مسئولان و متولیان فرهنگی در شهرستان رودان برگزار شد.

همایش عفاف و حجاب در شهرستان رودان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌السلام امیر الهی‌منش شامگاه پنج‌شنبه در این همایش ضمن تاکید بر اهمیت تعالیم اسلامی به ویژه در حوزه عفاف و حجاب اظهار داشت: وظیفه هر مسلمان است که نسبت به انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اقدام و در این خصوص دستگاه و نهادهای دولتی بیشترین مسئولیت را بر عهده دارند.
وی افزود: انجام و اجرای فرایض دینی و معنوی در جامعه باید همراه با ظرافت و حساسیت باشد و سعی کنید از اشاعه این احکام به صورت دستوری و تحکم آمیز به شدت خودداری کنید زیرا در این صورت نتیجه کاملا معکوس به دست می‌آید.
امام جمعه رودان ادامه داد: دشمنان لحظه‌ای از فعالیت‌های خود برای انحراف نسل جوان ما دست بر نخواهند داشت و این مسئولان فرهنگی هستند که باید ترویج و گسترش برنامه‌های فرهنگی نسل جوان را از این خطرات بیمه کنند.
الهی‌منش با بیان اینکه دشمنان خوب دریافته‌اند که تهدیدات آنها راه به جایی نخواهد برد، افزود: دشمن خوب می‌داند جوانان ایران زمین از چه استعدادهایی برخوردارند و از این رو تلاش دارند تا با تضعیف اعتقادات نسل جوان ما برگ برنده را به دست بگیرند اما غافل از اینکه ایمان و اعتقاد جوانان ما به نظام و ارزش‌های آن محکم‌تر از آن است که بخواهد توسط سلطه‌جویان از بین برود.
در ادامه فرید ساعدپناه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودان به ارائه گزارش در خصوص برنامه‌های عفاف و حجاب پرداخت و گفت: برگزاری نشست‌های بصیرت افزایی، همایش‌های مختلف، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب، تولید آثار هنری با موضوع عفاف و حجاب و ... از مهمترین برنامه‌های این اداره در خصوص عفاف و حجاب است.
یادآور می‌شود در حاشیه این همایش نمایشگاه عکس عفاف و حجاب و پوشش‌های اسلامی در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری شهرستان رودان برگزار شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول