اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت؛

آغار به کار نمایشگاه عفاف و حجاب در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه به مناسبت 2 آذر سالروز تشکیل بسیج دانشجویی، نمایشگاه "هبوط نور" را با موضوع عفاف و حجاب برگزار کرد.

آغار به کار نمایشگاه عفاف و حجاب در کرمانشاه
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه درباره این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه شامل 12 غرفه با موضوع‌های عفاف و حجاب، تاریخ حجاب در ایران، عرضه محصولات حجاب، کاریکاتور، جنگ نرم، بیداری اسلامی، میراث فرهنگی، تلنگر، ایثار و استقامت و... است.
حامد کاویانخواه افزود: کارگاه‌هایی طی شش روز به صورت تریبون آزاد در این نمایشگاه برگزار می‌شود که هر روز موضوعی خاص را دنبال می‌کند.
وی اضافه کرد: این کارگاه‌ها پیرامون حقوق زن و تکالیف مرد، مد، رابطه پسر و دختر، تاثیر ماهواره بر جوانان و ازدواج و‌... با حضور سخنرانان کشوری و اساتید دانشگاه‌ برگزار می‌شود.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مدت شش روز فعال است، خاطرنشان کرد: هر روز از ساعت 10 صبح تا 5 عصر پذیرای بازدیدکنندگان خواهیم بود.
وی ادامه داد: در غرفه‌های میراث فرهنگی و حجاب محصولات مختلفی به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.
کاویانخواه از برگزاری مسابقه در این نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: به بهترین توصیف از عنوان نمایشگاه "هبوط نور" جوایزی اهدا می‌شود.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در پایان با اشاره به اینکه این نمایشگاه برای استفاده دانشجویان تمام دانشگاه‌های استان در نظر گرفته شده است، از ریاست دانشگاه آزاد ‌کرمانشاه، مدیریت خواهران بسیج دانشجویی، صنایع دستی، اداره ارشاد اسلامی و خبرگراری وفا که در برگزاری نمایشگاه همکاری داشتند، تشکر کرد.
‌این نمایشگاه دقایقی پیش با حضور مسئولان دانشگاه و بسیج دانشجویی با استقبال دانشجویان آغاز به کار کرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول