اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط خیران تهران انجام می‌شود؛

ساخت مسجد در مناطق محروم خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: خیران تهران در مناطق محروم این استان دو مسجد احداث می‌کنند.

ساخت مسجد در مناطق محروم خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور اظهار داشت: طبق توافق صورت گرفته با خیران ستاد توانمندسازی مناطق محروم ، طی بازدید از مناطق محروم استان دو مسجد در روستاهای سولدی و رباط با کمک آن‌ها احداث می‌شود.
وی با اشاره به اینکه خیران در احداث مسکن مددجویان نیز مشارکت دارند افزود: در راستای رفع محرومیت روستاهای استان و در بازدید خیران از روستای سنگ چین، کمیته امداد امام خمینی(ره) و خیرین ستاد توانمند سازی تعهداتی را در ایجاد اشتغال و احداث مسکن برای نیازمندان این روستا متعهد شدند . 
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی بیان داشت: طبق توافق صورت گرفته با ستاد توانمند سازی مناطق محروم، در گام نخست از مجموع 30 روستای محروم خراسان شمالی یک روستا که در اولویت است در قالب طرح و برنامه تدوین شده در مبحث توانمندسازی وارد عمل خواهد شد.
وی تصریح کرد: با حمایت و کمک خیران این ستاد مشکلات اشتغال، مسکن و تحصیل دانش آموزان و دانشجویان در این روستا مرتفع می‌شود تا در نهایت به خودکفایی نیازمندان این منطقه منجر شود.
حسین‌پور یادآور شد: در بازدید سال گذشته این خیران از مناطق محروم استان خراسان شمالی، احداث 110 واحد مسکونی توسط آنان تقبل شد که تاکنون 80 واحد آن تکمیل و تحویل محرومان شده است.
وی با بیان اینکه در بازدید خیران کشور و مسئولان کمیته امداد از خانواده های مناطق محروم این استان، کمیته امداد متعهد شده است که اعتباری بالغ بر 68 میلیون و 700  هزار تومان و خیران نیز 46 میلیون و 500 هزار تومان را برای رفع فقر محرومان خراسان شمالی تأمین کنند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول