اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم خبر داد:

برگزاری مراسم سوگواری محرم در 198 مسجد و حسینیه جم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم از برگزاری مراسم سوگواری امام حسین(ع) در 198 مسجد و حسینیه در شهرستان جم خبر داد.

برگزاری مراسم سوگواری محرم در 198 مسجد و حسینیه جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام سید حسین سادات عصر امروز در نشست با مسئولان هیئت‌های مذهبی جم اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی نقشی مهم در ترویج فرهنگ دینی در جامعه بر عهده دارند و تلاش هیئت‌ها برای شناساندن معارف اسلامی و دینی به جامعه بی‌نظیر است.
وی افزود: ماه محرم ماه مهم و ارزشمندی است و روحانیون و مبلغان و هیئت‌ها باید در معرفی و تبیین ابعاد مختلف قیام امام حسین (ع) نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم خاطرنشان کرد: کار برای امام حسین(ع) در واقع توفیقی الهی است و از مسئولان هیئات مذهبی می‌خواهیم تا قدر این مهم را بدانند و از جان و دل و مال و فرزند برای حضرت سید‌الشهدا(ع) مایه بگذارند.
سادات از مسئولان هیئات مذهبی خواست تا با استفاده از روحانی در هیئات مذهبی ضمن پربار کردن برنامه‌های هیئات مذهبی، از ورود انحرافات در هیئات مذهبی جلوگیری کنند.
وی در ادامه از مسئولان هیئات مذهبی که نیاز به روحانی دارند خواست تا درخواست خود را برای اعزام روحانی به منطقه تحویل اداره تبلیغات اسلامی دهند تا مقدمات حضور روحانی در هیئات مذهبی فراهم شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم از برگزاری مراسم سوگواری امام حسین(ع) در 198 مسجد و حسینیه در شهرستان جم خبر داد و اذعان داشت: در تمام مساجد و حسینیه‌های شهرستان جم مراسمات محرم برپا می‌شود.
سادات از شورای هیئات مذهبی به خاطر تدارک این جلسه قدردانی کرد و تعداد 50 جلد نهج‌البلاغه به مسئولان هیئات مذهبی اهدا کرد.
رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان جم نیز در این نشست به ارائه گزارشی از فعالیت‌های شش‌ماهه این شورا پرداخت و خواستار حمایت بیش از پیش تبلیغات اسلامی از برنامه‌های شورا شد.
محمدصادق سپهرمنش افزود: بخش ریز نیز با بیش از 50 مسجد و حسینیه ظرفیت خوبی برای برگزاری مراسمات مذهبی دارد و در ماه محرم فعالیت چشمگیری دارد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول