اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه سپاه بروجرد:

بسیج برخاسته از مسجد است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه سپاه بروجرد گفت: بسیج برخاسته از مسجد بوده و هست.

بسیج برخاسته از مسجد است
به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، علی پناه سیفی ظهر امروز در همایش مشترک ائمه جماعات، امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج بروجرد ضمن تبریک هفته بسیج گفت: 80 برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی، سیاسی و اجتماعی درهفته بسیج در بروجرد در حال برگزاری است.
وی اظهار داشت: شاخص‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در بروجرد تجدید میثاق بسیجیان با آرمان‌های شهدا و امام و رهبر معظم انقلاب، دیدار با خانواده معظم شهدا، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، برگزاری چهارمین یادواره شهدای زن در بروجرد، همایش بزرگ پیاده‌روی و افتتاح پروژه‌های عمرانی است.
فرمانده ناحیه سپاه بروجرد در ادامه گفت: بسیج برخاسته از مسجد بوده نه تنها در دوران انقلاب و ایام پیروی انقلاب تاکنون بلکه از صدر اسلام به عنوان یک محل تجمع برای پشتیبانی از اسلام نیروهای مردمی سازماندهی شدند.
وی افزود: این شهرستان از قدمت فرهنگی بالای برخوردار بوده و شایسته نیست که در شهری با این قدمت امر به معروف و نهی از منکرمورد بی‌توجهی قرار گیرد.
فرمانده ناحیه سپاه بروجرد با بیان اینکه وظیفه داریم در زمینه احیا کردن امر به معروف ونهی از منکر همت کنیم، تصریح کرد: در زمینه این فریضه هم حاکمیت و هم مردم وظیفه دارند.
سیفی یادآورشد: بی‌توجهی مردم به امر به معروف ونهی از منکر مساوی با بی‌غیرتی دینی و بی‌غیرت دینی مساوی با گرفتار شدن در دامن ابتذال ومغلوب دشمن شدن است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول