اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 15 خبر داد:

کمک‌های ویژه به عمران و تجهیز 40 مسجد

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 15 از کمک‌های ویژه این شهرداری به عمران و تجهیز 40 مسجد در جنوب تهران خبر داد.

کمک‌های ویژه به عمران و تجهیز 40 مسجد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 15، مجتبی یزدانی از کمک‌های ویژه به عمران و تجهیز 40 مسجد در سطح محدوده منطقه 15 طی پنج ماهه گذشته خبر داد و خاطر نشان کرد: این اقدام بر اساس تاکیدات شهردار تهران و توجه ویژه ایشان به عمران و تجهیز مراکز مذهبی انجام می‌شود. 
شهردار منطقه 15 گفت: در راستای توجه ویژه مدیریت ارشد شهرداری تهران به توسعه و ترویج فرهنگ مسجد محوری به عنوان پایگاه توسعه و ترویج دین، از تیر ماه سال جاری کمک به عمران و تجهیز مساجد در دستور کار منطقه قرار گرفته است. 
وی در ادامه افزود: در مدت زمان یاد شده حدود 6 میلیارد و 500 میلیون ریال جهت عمران مساجد شامل توسعه، رنگ آمیزی، نماسازی، کف سازی، سرویس‌های بهداشتی و ... همچنین تجهیز مساجد نظیر تهیه فرش، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کتابخانه‌ها و ... با تعاملات لازم و هماهنگی به عمل آمده با ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد و بر اساس دستور العمل‌های ابلاغی به ایشان پرداخت شده است و این اقدام تا پایان سال نیز ادامه دارد و بر اساس اعلام نیازمساجد و بررسی‌هایی که انجام می‌شود در سایر مساجد نیز اجرایی می‌شود. 
یزدانی تاکید کرد: همچنین در راستای تحقق سیاست مدیریت ارشد شهرداری تهران مبنی بر توسعه فرهنگ مسجد محوری و به منظور برقراری تعاملات لازم و همکاری برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در مساجد از ابتدای سالجاری تا کنون مبلغی حدود 5 میلیارد ریال در قالب طرح‌های مشارکتی به مساجد سطح محدوده تحویل شده تا در برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی، اعیاد و شهادت‌ها، موضوعات قرآنی و ... هزینه شود.
شهردار منطقه 15 عنوان کرد: عملیات احداث مسجد قدس نیز به عنوان یک مسجد شاخص در سطح شهر تهران و یکی از پروژه‌های مهم مذهبی در خیابان شوش، خیابان شهرزاد، شهرک سجادیه منطقه آغاز شده و در حال حاضر قریب به 50درصد پیشرفت داشته و با عنایت ویژه شهردار تهران به مناطق جنوبی و همچنین توسعه مراکز مذهبی و اعتباراتی که در این زمینه به منطقه اختصاص یافته است عملیات احداث مسجد یاد شده سرعت گرفته و در حال اجراست. 
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول