اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

خانواده‌ها به تربیت اسلامی فرزندان توجه کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان گفت: خانواده‌ها به تربیت اسلامی فرزندان خویش بیشتر توجه کنند تا نسل آینده نسلی پویا و کارآمد باشد.

خانواده‌ها به تربیت اسلامی فرزندان توجه کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی جمعه‌شب در جمع مربیان مدارس نهبندان در محل مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان، اظهار داشت: خانواده جایی است که ریشه و بنیان فرزندان در آنجا بنا نهاده می‌شود پس بهتر است که این بنیان از همان ابتدا با محوریت‌های اسلامی و دینی بنا شود.
وی با بیان اینکه صیانت والدین از فرزندان در برابر این همه توطئه‌ و دسیسه‌ دشمن رسالت بسیار خطیری است، تصریح کرد: اما تحقق این رسالت بزرگ سبب رشد و شکوفایی بهتر خانواده و اجتماع می‌شود و از طرفی از بروز آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری به عمل می‌آورد.
فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه خانواده سالم و جوانان و نوجوانان جامعه نیاز به زیرساخت‌های فرهنگی و مذهبی دارد، افزود: خوشبختانه این زیرساخت‌ها در جامعه اسلامی و جامعه فعلی تا حد مطلوبی برای خانواده و نسل جوان فراهم شده که باید از آن نهایت استفاده را ببرند.
شرافتی ادامه داد: امروزه دولت و دولت‌مردان برای رفع موانع و مشکلات خانواده‌ها و توزیع خدمات به صورت متوازن برای آنها، تلاش مضاعف و عدالت‌محوری را مد نظر قرار داده تا بنیان خانواده‌ها مستحکم‌تر از گذشته شود.
وی با بیان اینکه خانواده‌ها به تربیت اسلامی فرزندان خویش بیشتر توجه کنند تا نسل آینده نسلی پویا، کارآمد و با بنیه معنوی قوی باشد، گفت: خانواده‌ها و والدین باید فرزندانشان را بیشتر با سنت‌های الهی، منش ائمه(ع) و سیره شهدا آشنا سازند.
فرماندار نهبندان اظهار داشت: خانواده‌های ایران اسلامی که در دل خویش شهیدانی چون حسین فهمیده را پرورش می‌دهند و از فرزندان خویش انسان‌های ولایت‌مدار و ولایت‌پذیر می‌سازند، در دفاع مقدس برای حفظ کیان اسلامی و ارزش‌های الهی آنگونه فرزندانشان را سپر تجاوز دشمنان می‌کنند.
شرافتی تصریح کرد: کشور، ملت و خانواده‌هایی که رهروی از راه شهدا را سرلوحه و مایه افتخار خویش می‌دانند در حقیقت فرزندان خویش را با شاخص‌های فرهنگی و معنوی چون صفات شهیدان تربیت می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه زیر ساخت‌ها و امکانات آموزش و پرورش در راستای رسالت تربیتی و پرورشی این سازمان تا دورترین نقاط روستایی فراهم شده است، یادآور شد: این مهم نشان از عنایت نظام و سیاست‌های دولت کریمه دارد که به تربیت و پویایی جامعه دانش‌آموزی توجه جدی دارد.
فرماندار نهبندان ایمان به خدا، ولایت‌مداری و قرآن محوری جوانان این مرز و بوم را دلیل به زانو در آمدن دشمنان دانست و افزود: امروزه نسل جوان غیور و شجاع ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها با استفاده از دانش بومی و تجربیات پیشکسوتان و بازنشستگان در تمامی زمینه‌ها اقتدار خویش را به رخ جهانیان کشیدند.
در ادامه این مراسم از خانواده‌های اسلامی و پیشکسوتان و بازنشتگان شهرستان تقدیر و تجلیل شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول