اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خرم‌دره:

نسل سالم در گرو آموزش و پرورش سالم است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خرم‌دره با اشاره به اهمیت آموزش در جامعه گفت: نسل سالم در گرو آموزش و پرورش سالم است.

نسل سالم در گرو آموزش و پرورش سالم است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، مرتضی بنیادی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با بیان اینکه مدرسه محل تعلیم و تربیت‌، اخلاق و تزکیه است، اظهار داشت: مدرسه محل تربیت انسان‌های متعهد و توانمند برای آینده کشور است و همه معلمان‌، مربیان‌، مدیران‌، مسئولان و اولیای دانش‌آموزان برای تعلیم و تربیت بهتر دانش‌آموزان بسیج شده‌اند‌.
وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: همه دانش‌آموزان باید با هوشیاری لازم این توطئه‌ها را شناخته و با همه توان با علم‌آموزی و کسب دانش در مسیر توسعه و تعالی روزافزون نظام گام بردارند.
معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: مدیران و معلمان مدارس نیز باید دانش‌آموزان را در این امر یار و یاور بوده و ایشان را در شناسایی و دفع توطئه‌های دشمن یاری کنند.
وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در دولت‌های نهم و دهم در راستای حل مشکلات جامعه خاطرنشان کرد: دولت گام‌های بلندی در این راستا برداشته است.
بنیادی در ادامه با بیان اینکه انتظار از شورا و شهرداری خرم‌دره بیشتر از این‌هاست، افزود: یکی از فلسفه‌های وجودی آن‌ها در خدمت آموزش و پرورش بودن است.
وی اضافه کرد: نباید به دلیل گازکشی یک مدرسه چندین بار مکاتبه صورت بگیرد، بلکه شورا و شهرداری باید دلسوزی ویژه‌ای داشته باشند چرا که دانش‌آموزان مدارس فرزندان خود ایشان هستند.
معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه نسل سالم در گرو آموزش و پرورش سالم است، گفت: اگر آموزش و پرورش سالم باشد در آن صورت مسئول می‌تواند با فراق بال در حوزه‌های مسئولیتی خود فعالیت کند.
وی افزود: آموزش و پرورش حلقه اتصال همه اداره‌ها به یکدیگر است که اگر آموزش و پرورش از همه برای غنای کامل پیدا کند در آن صورت به طور یقین در همه عرصه‌ها و همه زمینه‌ها این بستر فراهم می‌شود.
بنیادی تصریح کرد: در حال حاضر بسترهای خوبی در مدارس وجود دارد که هوشمندسازی مدارس یکی از مهم‌ترین طرح‌ها است که همه مسئولان مربوطه باید در راستای تحقق هر چه سریع‌تر این امر تلاش کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول