اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی آموزش و پرورش استان زنجان:

آموزش و پرورش دوران طلایی خود را سپری می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش زنجان گفت: آموزش و پرورش در حال سپری کردن دوران طلایی خود است.

آموزش و پرورش دوران طلایی خود را سپری می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره احمد مجتهدی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با بیان اینکه آموزش و پرورش در برهه‌ای قرار دارد که طلایی‌ترین دوره خود را سپری می‌کند، اظهار داشت: اقدامات مناسبی در این عرصه صورت گرفته است.
وی افزود: امروز آموزش و پرورش حرکت‌های بسیار خوب در عرصه‌های مختلف از خود نشان داده و هر روز طرح جدیدی را برای توسعه بخش آموزش و پرورش ارائه می‌دهد.
معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان اضافه کرد: توجه زیاد به حضور والدین دانش‌آموزان در کنار ایشان، تعطیلی روزهای پنج‌شنبه و طرح همگان با قرآن از طرح‌های مناسب و خوب صورت گرفته در آموزش و پرورش محسوب می‌شود.
وی افزود: در طرح همگان با قرآن همه دانش‌آموزان ما در مدارس راهنمایی روزانه سه بار یک آیه را فرا می‌گیرند.
معاون پرورشی آموزش و پرورش خرم‌دره در این جلسه با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده اداره آموزش و پرورش خرم‌دره برای ماه محرم اظهار داشت: نواخته شدن زنگ امر به معروف و نهی از منکر در نخستین روز محرم، اجرای همایش رابطین امر به معروف و نهی از منکر و همچنین حضور گسترده اعضای یاران معروف دانش‌آموزی در نماز جمعه از برنامه‌های در نظر گرفته شده است.
علی سلیمانی افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در راستای گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر، تهیه بنر، پوستر و بروشور آیه‌ها، روایت‌ها و سخنان مقام معظم رهبری و همچنین برگزاری مراسم زیارت عاشورا در مدارس شهرستان از دیگر برنامه‌های ماه محرم محسوب می‌شود.
وی اضافه کرد: معرفی و تشویق کارکنان و دانش‌آموزان نمونه مدارس و اداره، برگزاری همایش بانوان با عنوان "زینب، احیاگر امر به معروف و نهی از منکر"، برگزاری جلسه‌های پرسش و پاسخ در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در مدارس شهرستان و نیز اعزام مبلغان روحانی به مدارس برای پاسخ به شبهات مسئله امر به معروف و نهی از منکر از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ماه محرم است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول