اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

فرهنگ بسیجی دشمنان را دچار استیصال کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: بسیج و فرهنگ بسیجی دشمنان را دچار استیصال و درماندگی کرده است.

فرهنگ بسیجی دشمنان را دچار استیصال کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب، حجت‌الاسلام ‌محمدجواد قهرمانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان میاندوآب که اقشار مختلف بسیج حضور داشتند، اظهار داشت: با توجه به اینکه نهاد مقدس بسیج پس از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفته است اکنون نیز جوانان بسیجی از همان صلابت، ایمان و روحیه ایثار برخوردار بوده و آمادگی کامل برای مقابله با هر تعرض به کشور اسلامی دارند.
وی با بیان اینکه دشمن از روحیه و تفکر بسیجی در هراس است افزود: امروز روحیه و اندیشه بسیجی که مملو از ایمان، اراده و شهادت است نه تنها در ایران اسلامی بلکه در میان جوانان کشورهای اسلامی منطقه نیز تبلور یافته است و دشمنان از فراگیر شدن این اندیشه در سراسر جهان در هراس  هستند چرا که بسیجی در همه حال آماده بوده و از جان و مال خود دریغ نمی‌کند.
قهرمانی بسیج را نماد ایثار، اخلاص و فداکاری دانست و تصریح کرد: نهاد مقدس بسیج یکی از برکات الهی نظام جمهوری اسلامی است که باید قدر آن را دانست و جوانان را با فکر و اندیشه آن آگاه و آشنا کرد و مسئولان باید این امر را وظیفه خود بدانند.
وی با اشاره به تهدیدهای نظامی استکبار جهانی بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی در سراسر جهان به الگوی ملت‌ها تبدیل شده و ندای حق‌طلبی این ملت‌ها در کشورهای اسلامی و قلب اروپا و آمریکا به گوش می‌رسد که بهانه‌جویی‌ها و تهدیدات استکبار جهانی نشان‌دهنده ترس آنها از رخ دادن انقلابی مانند انقلاب اسلامی در کشورهای خود هستند از این رو از هر اقدامی برای کمرنگ‌ کردن تاثیر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند.
قهرمانی در بخش دیگری از خطبه‌ها فرا رسیدن ماه محرم‌الحرام را مورد اشاره قرار داد و گفت: در ماه محرم امام حسین (ع) همراه خانواده و یاران خود به جنگ با ظلم و ستم برخاست و در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد تا همگان به اهمیت این فریضه پی ببرند.
خطیب جمعه میاندوآب خاطرنشان کرد: ماه محرم فرصت خوبی برای ترویج و تعظیم شعائر اسلامی است و روحانیان و مداحان باید در راستای بیان حقایق و فلسفه قیام عاشورا از این فرصت تبلیغی بهره ببرند و در عزاداری‌ها از غلو و اغراق بپرهیزند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول