اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم:

سران آمریکا از بسیجیان ایرانی می‌ترسند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جهرم گفت: آمریکا و ایادیش از نیروهای مخلص بسیجی ترس و وحشت دارند.

سران آمریکا از بسیجیان ایرانی می‌ترسند
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام محمد شفیع قهرمانی پس از خطبه‌های نماز جمعه امروز جهرم در جمع نمازگزاران اظهار داشت: توان و قدرت بسیجیان رعب و وحشت را در دل دشمنان خدا ایجاد می‌کند.
وی با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر بیم‌آفرین بودن بسیجیان در دل دشمنان اسلام افزود: رهبری می‌فرمایند بسیج برای دشمنان بیم‌آفرین، برای دوستان امیدآفرین و برای جوانان شورآفرین است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جهرم با بیان اینکه عزت و اقتدار بسیجیان در سال‌های اخیر رعب و وحشت را در وجود سران استکبار ایجاد کرده است، ابراز داشت: آمریکا و ایادیش از نیروهای مخلص بسیجی ترس و وحشت دارند.
وی با بیان اینکه مزدوران آمریکایی در صدد ترور بسیجیان سلحشور انقلاب اسلامی هستند، گفت: به برکت اهل‌بیت (ع) تنها نیروی عظیمی که اتحاد، انسجام، وحدت و همدلی در آن به چشم می‌خورد بسیجیان جمهوری اسلامی ایران هستند.
قهرمانی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد که ما باید بتوانیم این حرف‌ها را به درستی به گوش جهانیان برسانیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول