اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت آران و بیدگل:

بسیجیان هرگز از دشمن غافل نمی‌شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت آران و بیدگل گفت: بسیجیان همان قشر فعال و پویای جامعه ما هستند که همواره قلبشان با رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و هرگز از دشمن غافل نمی‌شوند.

بسیجیان هرگز از دشمن غافل نمی‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام علی ناصریان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: اگر بسیجی به رهبر، کشور و دین خود عشق می‌ورزد به دلیل حق‌خواهی، حق‌گویی است و لازم است تا این هوشیاری همواره حفظ شود.
وی افزود: رهبر شایسته از ملاک‌های لازم برای جامعه است اما در زمان ائمه اطهار‌(ع) که رهبرانی شایسته برای جوامع خود بودند به دلیل آنکه قلب‌های مردم از آنان غافل بود جوامع به پیروزی نرسیدند.
امام جمعه موقت آران و بیدگل ادامه داد: در شرایط کنونی ما که جامعه اسلامی از رهبری حکیمانه و مدبرانه مقام عظمای ولایت بهره‌مند است مردم باید تمام تفکر خود را در پیروی از دستورات ایشان قرار دهند زیرا جامعه‌ای که از این دو مهم برخوردار باشد ملتی شکست‌ناپذیر است.
به گفته وی بسیجیان همان قشر فعال و پویای جامعه ما هستند که همواره قلبشان با رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و هرگز از دشمن غافل نمی‌شوند چراکه به خوبی می‌دانند دشمنان هیچ گاه ساکت نمی‌نشینند و در کمین گرفتن دین و اسلام هستند.
خطیب جمعه آران و بیدگل بیان داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی کمی در جامعه اسلامی غفلت ایجاد و این امر موجب شد فعالیت‌های فرهنگی و ابتذال دشمن و تهاجمات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ایجاد شود که چنانچه هوشیار نباشیم دشمنان که هدف نابودی دین را دارند برای مبارزه در این راستا تلاش می‌کنند.
ناصریان در بخش دیگر خطبه‌ها با اشاره به آغاز ماه محرم الحرام گفت: این ماه بزرگ نیز دچار آسیب‌هایی شده که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه بوده اما باید در این خصوص بیشتر دقت شود تا هدف اصلی قیام عاشورا مورد توجه قرار گیرد.
به گفته وی علم، کتل و طرح تمثال‌هایی از ائمه برخی از آسیب‌های عزاداری این ایام است که باید به شدت از آن جلوگیری شود زیرا نوعی توهین به ائمه‌(ع) و تنزل مقام شامخ این بزرگواران است.
وی از مداحان اهل بیت‌(ع) نیز خواست در مرثیه‌خوانی‌ها و قرائت اشعار و سبک‌های قابل ارائه به مردم دقت لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول