اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک جانباز شیمیایی:

اسوه مردان بسیجی امیر المومنین(ع) است

خبرگزاری فارس: جانباز شیمیایی جنگ تحمیلی در یادواره شهدای منطقه دخانیات شهرستان ساری گفت: اسوه مردان بسیجی امیر المومنین(ع) است.

اسوه مردان بسیجی امیر المومنین(ع) است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رمضان قاسمی پیش از ظهر امروز در یادواره 17 تن از شهدای منطقه دخانیات ساری با اعلام اینکه افتخارم این است که بسیجی هستم، یادآور شد: اسوه مردان بسیجی امیر المومنین(ع) است.
قاسمی که از بازماندگان جنگ تحمیلی است با بیان خاطره‌ای از دفاع مقدس صحبت‌های خود را ادامه داد و بیان داشت: در یک منطقه‌ علمیاتی در کنار سردار قربانی فرمانده لشکر 25 کربلا در حال گشت‌زنی بودیم که چشمانمان به نوجوان 13 ساله‌ای افتاد که در حال راز و نیاز با خدا بود.
قاسمی ادامه داد: در دوره جنگ مرسوم بود که رزمندگان به یکدیگر قول می‌دادند که پس از شهادت نزد خداوند برای همسنگران و همرزمان خود شفاعت بگیرند و این کار را با مهر و امضا تایید می‌کردند.
این جانباز شیمیایی دفاع مقدس ادامه داد: با سردار قربانی نزد بسیجی 13 ساله رفتیم و این بسیجی بدون توجه به سردار قربانی فرمانده لشکر مشغول عبادت بود.
 وی خاطرنشان کرد: پس از اتمام نماز، سردار قربانی اعلام کرد که می‌خواهم از این نوجوان بسیجی شفاعت‌نامه بگیرم، با پایان یافتن عبادت و بلند شدن از سجده عبادت از وی خواستیم که ما را نیز بعد از شهادت شفاعت کند که این نوجوان سه شرط اساسی برای شفاعت سردار قربانی اعلام کرد.
معاون سابق اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: اولین شرط من برای شفاعت این است که شهادت نصیبم شود، شرط دوم خداوند لیاقت شفاعت را به من بدهد و شرط سوم اینکه مرتضی قربانی لیاقت شفاعت مرا داشته باشد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول