اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

انقلاب اسلامی با تفکر بسیجی در منطقه صادر شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: امروز می‌بینیم که صدور انقلاب اسلامی که امام خمینی (ره) پیش‌بینی کرده بودند با تفکر بسیجی در منطقه شکل گرفته و به پیروزی رسیده و ادامه دارد.

انقلاب اسلامی با تفکر بسیجی در منطقه صادر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان اظهار داشت: هفته بسیج یادآور این نکته مهم است که بسیجیان همواره در خط رهبری، ولایت و نظام اسلامی هستند.
وی افزود: امروز می‌بینیم که صدور انقلاب اسلامی که امام خمینی (ره) پیش‌بینی کرده بودند با تفکر بسیجی در منطقه شکل گرفته و به پیروزی رسیده و ادامه دارد.
حسینی با اشاره به سخن امام راحل مبنی بر آزادی قدس شریف، ابراز داشت: روحیه بسیجی و اسلام‌خواهی مسلمانان موجب آزادی قدس می‌شود.
وی عنوان کرد: امروز استکبار جهانی و صهیونیسم که مانع اشاعه فرهنگ بسیج بودند در موضع ضعف و نیستی در مقابل این تفکر و شهادت‌طلبی جوانان مسلمان در منطقه قرار گرفته‌اند.
حسینی با انتقاد از عملکرد دولت‌های وابسته به آمریکا اذعان داشت: هیاهوی آمریکا مبنی بر تشدید تحریم علیه ایران اسلامی منجر به انزوای آمریکا شد و این سرکرده استکبار نتوانست، اجماع جهانی علیه ایران را به دست آورد.
وی گفت: اگر امروز انقلاب دوم مصر روی می‌دهد و مردم در صحنه می‌آیند به علت این است که از زیر یوغ ارتش و اسلحه بیرون آیند.
حسینی با بیان اینکه آمریکا هنوز به دنبال سکوت مردم و ملت‌ها با زور اسلحه و ارتش است، ابراز داشت: ما نیز بارها گفته‌ایم که ملت ما به دنبال اسلام و آزادگی است و اگر ارتش مصر خواهان استقلال است و قصد منحل کردن مجلس و دولت را دارد تا قانون اساسی را به نفع خود داشته باشد باید بداند در اشتباه به سر می‌برد.
وی بیان داشت: ارتش مصر باید به خواست ملت خود عمل کند و مقابل مردم قرار نگیرد و آنها را به قتل نرساند.
امام جمعه سیرجان با قدردانی از سربازان گمنام امام زمان (عج) در شناسایی و دستگیری 12 جاسوس سیا با همکاری حزب‌الله در لبنان قدردانی کرد و افزود: این اقدام به آمریکا و صهیونیست نشان داد که حزب‌الله و سربازان اسلام در تمام نقاط حضور دارند.
حسینی با اشاره به اینکه استکبار منزوی است و باید از عمل خود عبرت گیرد، تصریح کرد: دشمنان بدانند که پیروزی نهایی با ملت‌های مسلمان، اسلام و سربازان امام زمان (عج) در سراسر جهان است.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بیان داشت: نمایندگان باید بسیار هوشیار و دقیق باشند و با تأسی از شهید آیت‌الله مدرس پاسدار حریم قوانین اسلام باشند.
حسینی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است و ما باید به جایگاهی برسیم که با شور، شعور و معرفت در آیین‌های عزاداری امام حسین (ع) شرکت کنیم.
وی فریضه امر به معروف و نهی از منکر را یکی از اهداف قیام سیدالشهدا (ع) برشمرد و ابراز داشت: تذکر لسانی در برابر منکر وظیفه همگانی است.
انتهای پیام/خ20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول