اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

سپاه و بسیج همان ذوالفقار علی ابن ابیطالب(ع) است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: سپاه و بسیج همان ذوالفقار علی ابن ابیطالب(ع) است که اکنون در دستان با برکت مقام معظم رهبری است.

سپاه و بسیج همان ذوالفقار علی ابن ابیطالب(ع) است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت هفته بسیج در بوشهر اظهار داشت: بسیج شجره طیبه الهی است که روز به روز این شجره طیبه گسترده‌تر و میوه‌ها و ثمرات بسیار ارزشمندتری ارائه می‌کند و نتیجه می‌دهد.
وی افزود: بسیج درخت تناوری است که ریشه در اعماق اندیشه اسلامی دارد که روز به روز تنومندتر و گسترده‌تر و شاخ و برگش تمام جهان را فرا گرفته و ثمرات گسترده آن در همه ابعاد دانش و فناوری، مقاومت، دفاع فرهنگی و بیداری اسلامی در جهان فراگیر شده است.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عنوان کرد: بسیج کوه استوار دفاع مقدس و مشعل فروزان بی غروب بصیرت و معرفت و دریای خروشان نابودی استکبار است که هیچگاه آرام نخواهد گرفت و این خورشید تابان هیچگاه غروب نمی‌کند.
امام جمعه بوشهر در ادامه تصریح کرد: از شاخصه‌های بسیج می‌توان دین محوری، پیشتازی و حضور به‌موقع در تمام عرصه‌ها، آرمان خواهی، پایمردی در برابر منافع نظام و مبارزه با انواع انحراف‌ها و استکبار نام برد.
صفایی بوشهری گفت: امر به معروف یعنی هدایت و آراستن مخاطب به فضائل و نهی از منکر نیز یعنی جلوگیری و نجات شخص از سقوط در گناه و بدی‌هاست.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: نهی از منکر و امر به معروف فریضه‌ای است که اگر هدایت شود جامعه را به خوبی می‌تواند هدایت کند.
وی در واکنش به حقوق دائمی نمایندگان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: کسی که خدمت به محرومان و نظام جمهوری اسلامی می‌کند نباید به دنبال مزد باشد، بلکه باید بی توقع به انقلاب و مردم تا سر حد جان خدمت کند نه اینکه مسئولان سیاسی در این حوزه‌ها مصوبه‌ای برای اینکه یک حقوق دائم برای خود داشته باشند، تصویب کنند.
وی در ادامه اذعان کرد: خدمت برای مردم برای رسیدن به عاقبت روشن است نه اینکه برای رسیدن به ثروت و قدرت باشد.
صفایی بوشهری با بیان اینکه کالاهای ملوانی اخیرا به یک مسئله مهم در استان بوشهر تبدیل شده است، گفت: از مسئولان تقاضا دارم اندیشه‌ای کنند در این رابطه که مردم و هم فضای دولتی راضی باشند.
امام جمعه بوشهر اظهار کرد: اکثر مردم استان بوشهر روزی خود را از دریا کسب می‌کنند و از مسئولان درخواست دارند که در زمینه کالاهای ملوانی و مبحث دریانوردی به آنان توجه ویژه‌ای شود و از این قشر عزیز درخواست دارم با آرامش با مسئولان همکاری کنند تا این مسئله حل شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول