اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کرمان:

تجمع بسیجیان کمر دشمنان را می‌شکند/ آمریکا از بسیج وحشت دارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه آمریکا و اروپا از بسیج وحشت دارند، گفت: تجمع‌های بسیجیان در کشور کمر دشمنان را می‌شکند.

تجمع بسیجیان کمر دشمنان را می‌شکند/ آمریکا از بسیج وحشت دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سیدیحیی جعفری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان در محل مصلای امام علی (ع) این شهر اظهار داشت: قرآن سعادت بشری را تفهیم می‌کند، اما نیاز به مفسر دارد و اینکه بیان می‌شود که کتاب قرآن ما را کفایت می‌کند، سخن نادرستی است.
وی با اشاره به برگزاری نشست‌های تفسیر قرآن با حضور افراد ناآگاه در کرمان بیان داشت: بارها این اتفاق در کرمان روی داده است و افراد شیاد اقدام به برگزاری اینگونه کلاس‌ها کرده‌اند که با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) تمام این نشست‌ها تعطیل شده است.
جعفری با بیان اینکه انقلاب اسلامی مردم را بیدار کرد، افزود: امام خمینی (ره) حرکتی را به وجود آورد که دنیای مستکبر تاکنون نتوانسته است این حرکت انقلابی را از بین ببرد و یا خاموش کند.
وی خطاب به مسئولان کشور بیان داشت: شما انگلیس و کشورهای پلید را برای چه می‌خواهید، آنها هر روز قطعنامه و توطئه‌ای جدیدی را علیه ایران دارند.
جعفری ابراز داشت: ما هیمنه آمریکا را با حرکتی انقلابی درهم شکستیم و ملت ایران با شاخ و شانه کشیدن دشمنان بیمی و خوفی به خود راه نمی‌دهند و با کمال شجاعت و قدرت، راه مستقیم خود را استمرار می‌دهند.
وی با اشاره به پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی (ره) ابراز داشت: بسیج توده مردم است و تمام قشرها را در برمی‌گیرد.
جعفری عنوان کرد: بسیج مختص به یک طایفه و یا فرقه نیست و تمام مردم مسلمان باید بسیجی باشند.
وی با بیان اینکه بسیج همواره مشکلات کشور را رفع کرده است، تصریح کرد: آمریکا و اروپا از بسیج وحشت دارند.
جعفری با تأکید بر اینکه خداوند دفاع از دین را برعهده مردان متعهد، مؤمن و با‌ استقامت قرار داده است، اذعان داشت: اگر بسیج و مردان  مؤمن نبودند، تمام مراکز عبادت و پرستش به دست جاهلان، کفار و ستمگران نابود شده بود.
وی افزود: گمراهی جوانان و نوجوانان از طریق ماهواره، شگردی است که دشمنان بشریت به کار گرفته‌اند. 
وی با اشاره به تجمع 50 هزار نفری بسیجیان در محل مصلای امام علی (ع) شهر کرمان تصریح کرد: تجمع بسیجیان کمر دشمنان را می‌شکند و آنها را مأیوس می‌کند.
وی به درپیش بودن ماه محرم و آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: تذکر لسانی در جامعه وجود ندارد.
جعفری افزود: رهبری به من فرمودند که تذکر لسانی را در جامعه مطرح و مردم را با متانت و ادب، امر به معروف و نهی از منکر کنید.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول