اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج طبس:

عاشورای امام حسین(ع) الگوی بسیج است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: الگوی ارتش مردمی، انقلابی و مکتبی بسیج، کربلا و عاشورای حضرت اباعبدالحسین(ع) است.

عاشورای امام حسین(ع) الگوی بسیج است
به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، حجت‌الاسلام رضا احمدی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه طبسی ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: همانطور که انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن محسوب می‌شود، بسیج هم با ویژگی‌های خاص خود به عنوان یک نهاد بسیار مهم، حیاتی و اساسی در انقلاب شناخته می‌شود که این شجره طیبه در عمر کوتاه خود توانسته در عرصه‌های مختلف نظامی، اقتصادی، علمی، پژوهشی و به‌ویژه در عرصه فرهنگی دستاوردهای مهمی داشته است.
وی ادامه داد: اگر در تمام دنیا هم جستجو کنیم نیروی مردمی، جوان، خلاق و حاضر در همه صحنه‌ها مشابه ارتش 20 میلیونی بسیج که به فرمان حضرت امام خمینی(ره) و ارتش 10ها میلیونی بسیج که به فرمان مقام معظم رهبری تشکیل شد، نمی‌یابیم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج طبس خاطرنشان کرد: خمیرمایه اصلی نهاد مقدس بسیج از اسلام تشکیل می‌شود و اولین خصوصیت بسیج هم مکتبی و اسلامی بودن آن است و علاوه بر این مردمی بودن نیز شاخصه مهم دیگر بسیج است، به طوری که هر کس دل در گرو انقلاب و اسلام داشته و در مسیر ولایت حرکت کند بسیجی است.
وی افزود: جز بسیج، ارتشی را در هیچ جای دنیا سراغ نداریم که از اقشار مختلف جامعه مانند کارگر، کارمند، دانشجو، طلبه، دانش‌آموز، مهندس، دکتر، کشاورز، دامدار و... تشکیل شده باشد و هدف بسیج از گسترش یافتن در اقشار مختلف این است که هر قشری با تخصص ویژه‌ای که دارد بتواند در راه اعتلای اسلام، انقلاب و نظام نقش داشته باشد.
احمدی با بیان اینکه بسیج تبلور اتحاد ملی جامعه اسلامی است، یادآور شد: تمام اقوام کشور از جمله ترک، کرد، عرب، لر، گیلک، ترکمن، فارس، بلوچ و... بسیجی هستند و جز بسیج هیچ نهادی نمی‌تواند همه قومیت‌ها را در خود جای دهد.
وی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم، بیان کرد: سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اصحاب و یاران باوفایش به ما درس آزادگی، عزت، استقلال و مبارزه با ظلم و استکبار آموختند و الگوی ارتش مردمی، انقلابی و مکتبی بسیج نیز کربلا و عاشورای امام حسین(ع) است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج طبس تصریح کرد: امروز که در جبهه فرهنگی نیاز بیشتری به اتحاد و همدلی بسیجیان احساس می‌شود باید با گوش فرا دادن به ندای رهبری در صحنه‌ها حاضر شویم، چراکه حضور بسیجیان باعث کوری چشم دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی، به‌ویژه استکبار جهانی آمریکای جنایتکار و سگ نگهبانش در منطقه اسرائیل می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول