اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری حدود 54 میلیارد ریال؛

بزرگ‌ترین بازار ماهی‌فروشان کشور افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل شیلات مازندان گفت: بزرگ‌ترین بازار بزرگ فروش ماهی کشور در شمال با هزینه 54 میلیارد ریال در ساری افتتاح شد.

بزرگ‌ترین بازار ماهی‌فروشان کشور افتتاح شد
حسن حبیب‌نژاد در حاشیه مراسم افتتاح بزرگ‌ترین بازار ماهی‌فروشی شمال کشور در ساری در گفت‌و گو با خبرنگار فارس با اعلام اینکه کلنگ احداث این پروژه از بهمن ماه سال 1387 به زمین زده شد، اظهار داشت: ساخت این پروژه با اعتباری حدود 54 میلیارد ریال به اتمام رسید.
وی با اعلام اینکه این پروژه با همکاری بخش خصوصی در ساری ساخته شد، یادآور شد: ماهی‌فروشان ساری مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای اجرای این طرح آورده نقدی داشتند.
مدیرکل شیلات مازندران خاطرنشان کرد: مابقی منابع مالی این طرح بزرگ از بانک سرمایه و با تسهیلات بازده 30 درصد دریافت شد و این پروژه در زمینه به مساحت 32 هزار متر مربع احداث شد.
وی با اعلام اینکه 140 غرفه به ابعاد 60 متر مربع برای ماهی‌فروشان اختصاص دارد، یادآور شد: در این مرکز بزرگ ماهی فروشی امکاناتی نظیر سردخانه 300 تنی، رستوران ویژه طبخ ماهی و کلاس آموزشی نیز تعبیه شد.
حبیب‌نژاد با بیان اینکه ایجاد سالن کنفرانس و همایش، وجود دکه مطبوعات و پست دامپزشکی نیز از دیگر مواردی است در اجرای این طرح پیش‌بینی شد، خاطرنشان کرد: برای دسترسی به بازار خارج از کشور پایانه صادرات ماهی نیز در این مرکز پیش بینی شد.
مدیرکل شیلات مازندران به وجود امکانات رفاهی نظیر پارک بازی، مسجد و فروشگاه صنایع دستی در بازار اشاره کرد و یادآور شد: در این مرکز ایجاد اشتغال برای 400 نفر نیز به طور مستقیم پیش‌بینی شد.
انتهای پیام/خ20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول