اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

بازار بزرگ ماهی شمال قطب شیلاتی کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفـت: ساخت بازار بزرگ ماهی فروشی در مازندان سبب رونق اقتصادی در بخش تولیدات ماهی می‌شود و این بازار به عنوان قطب شیلاتی کشور محسوب می‌شود.

بازار بزرگ ماهی شمال قطب شیلاتی کشور می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی اکبر طاهایی ظهر امروز در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین مرکز ماهی‌فروشی شمال کشور در شهرستان ساری با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: ساخت بازار بزرگ ماهی فروشی در مازندران سبب رونق اقتصادی در بخش تولیدات ماهی می‌شود و این بازار به عنوان قطب شیلاتی کشور محسوب می‌شود.
وی تصریح کرد:‌ ایجاد بازار ماهی‌فروشان در مرکز استان مازندران قابل ستایش است و نیاز است با عزم ملی و استانی مهم، این طرح تکمیل شود.
نماینده عالی دولت در مازندران با اعلام اینکه از زمان حضورم در استانداری از ایجاد چنین مجموعه در مرکز استان اطلاعی نداشتم، خاطرنشان کرد: به عنوان مسئول استان قول مساعد برای رفع مشکل ورودی و ایجاد  پل عابر از محل بودجه‌ای استانداری برای تکمیل این پروژه منابعی اختصاص می‌دهیم.
وی با اشاره به نبود مرکز نمایشگاهی در مرکز استان مازندران یادآور شد: ایجاد بازار ماهی فروشی بزرگ با تمام امکانات رفاهی می‌تواند بخشی از مشکل نمایشگاهی در مرکز استان را نیز برطرف کند.
استاندار مازندران در ادامه از اعلام آمادگی دو بانک سپه و ملی برای اجرای بخش از پروژه‌های نیمه تمام این مرکز یادآور شد: مدیران عامل این دو بانک قول دادند که منابع مالی را در قالب سرمایه در گردش به این پروژه بزرگ در استان اختصاص دهند.
نماینده عالی دولت در مازندران خواستار همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت از محل بنگاه‌های زودبازده برای تکمیل این پروژه در دست اجرای استان شد و یادآور شد: این سازمان از طریق باقی مانده اجرای طرح زود بنگاه‌های زود‌بازده مبالغی را برای پرداخت کارمزد 30 درصدی تسهیلات دریافت شده به این بخش اختصاص دهد.
وی در پایان خواستار همکاری همه ارگان‌های دولتی برای اجرای تمام و کمال پروژه بزرگ ماهی فروشان کشور در ساری شد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول