اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اصفهان:

امنیت شغلی جامعه ایثار‌گری در کشور فراهم شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اصفهان گفت: امنیت شغلی جامعه ایثار‌گری و خانواده‌های شهدا باید در سطح جامعه فراهم شود و این قشر از جامعه باید در الویت استخدام در دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرند.

امنیت شغلی جامعه ایثار‌گری در کشور فراهم شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فرزاد زیویار ظهر امروز در همایش گردهمایی خادمان ایثار‌گران این استان اظهار داشت: امنیت شغلی نیرو‌های بنیاد شهید باید افزایش یابد و این قشر از جامعه از جایگاه ارزشمندی برخوردار هستند.
وی به اهمیت گرامیداشت هفته بسیج اشاره کرد و افزود: تمام اقدامات صورت گرفته در سطح استان حاصل وجود روحیه بسیجی در میان مسئولان و مدیران اجرایی است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه بسیج به عنوان مولود انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود، تصریح کرد: همواره و در تمام زمان‌ها روحیه بسیجی در میان ایرانیان وجود داشته اما این روحیه توسط امام خمینی (ره) در سطح کشور زنده شده است.
وی اضافه کرد: این روحیه در دوران انقلاب اسلامی در میان اقشار مختلف جامعه برجسته و نمایان‌تر شد و تمام مردم باید این ویژگی مهم جمهوری اسلامی ایران را حفظ کنند.
زیویار به جایگاه ارزشمند فرهنگ بسیجی در سطح کشور اشاره کرد و بیان داشت: ایران موفقیت‌های خود را در زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف کشور مدیون وجود روحیه بسیجی و انقلابی در میان مسئولان و مدیران اجرایی است.
وی با اشاره به اینکه وجود روحیه بسیجی در افراد نباید در زمینه‌های مختلف کم‌رنگ شود، تاکید کرد: مسیر هدایت انسان‌ها و دستیابی به موفقیت در زمینه‌های مختلف با توجه به ترویج روحیه بسیجی در میان افراد هموار می‌شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اصفهان به ضرورت دفاع از ارزش‌های انقلابی و اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: تفکر بسیجی باید در میان تمام مردم ترویج شود و اقشار مختلف جامعه باید با تمسک به این روحیه در مسیر ولایت حرکت کنند.
وی با اشاره به اینکه 25 آبان ماه به عنوان روز ایثار و حماسه محسوب می‌شود، گفت: 23 هزار شهید در سطح استان وجود دارد و 10 درصد از شهدای موجود در سطح کشور از پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی هستند.
زیویار به فعالیت‌های مجموعه بنیاد شهید استان به منظور حمایت از جامعه ایثار‌گری اشاره کرد و اظهار داشت: تکریم و تجلیل از این افراد باید به صورت جدی دنبال شود و تجلیل از خادمان ایثار‌گران استان در دستور کار استانداری اصفهان قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه بنیاد شهید از برترین نهاد‌های موجود در سطح کشور است، اضافه کرد: این سازمان از جایگاه ویژه‌ای در سطح جامعه برخوردار است و کارکنان بنیاد شهید در بهترین مکان برای خدمت به ایثار‌گران قرار دارند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اصفهان به اقدامات صورت گرفته به منظور خدمت به جامعه ایثار‌گری اشاره کرد و بیان داشت: در طول سال‌های گذشته و به ویژه در دولت نهم و دهم خدمات مناسبی در قوانین برای ارائه به این قشر از جامعه صورت گرفته است.
وی با اشاره به ضرورت حمایت از این افراد، تصریح کرد: در دولت نهم و دهم سعی شده است که در حوزه مسئولیت‌ها از جامعه ایثار‌گری استفاده شود.
زیویار به سیاست‌های استان در زمینه خدمت به جامعه ایثار‌گری اشاره کرد و افزود: حضور ایثار‌گران در صحنه‌های مختلف از سیاست‌های کشور و استان است و مسئولیت‌های اجرایی باید به این افراد واگذار شود.
وی با اشاره به اینکه باید نیاز‌های استخدامی موجود در بنیاد شهید شناسایی شود، تاکید کرد: استفاده از ظرفیت‌های قانونی به منظور استخدام این افراد در بخش‌های اجرایی استان در سطح کشور پیش‌بینی شده و 25 درصد از ظرفیت‌های استخدامی باید به این قشر از جامعه اختصاص داده شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اصفهان به ضرورت اصلاح هرم نیروی انسانی اشاره کرد و ادامه داد: خانواده شهدا و جامعه ایثار‌گری باید در الویت سهمیه استخدامی در دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرند.
وی گفت: امنیت شغلی جامعه ایثار‌گری و خانواده‌های شهدا باید در سطح جامعه فراهم شود و روحیه بسیجی باید در سطح استان ارتقا یابد.
زیویار با اشاره به نتایج حاصل از انقلاب اسلامی ایران در دنیا اظهار داشت: انقلاب ایران محور بیداری اسلامی است و جمهوری اسلامی ایران همواره در راستای بیداری اسلامی کشور‌ها حرکت می‌کند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول