اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز خبر داد:

استقرار 3 هزار واحد تولیدی با 100 هزار شغل جدید در پارک صنعت تبریز

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: پارک صنعتی تبریز با وسعت 10 هزار هکتاری خود و گنجایش 3 هزار واحد تولیدی، بستری برای 100 هزار فرصت شغلی جدید است.

استقرار 3 هزار واحد تولیدی با 100 هزار شغل جدید در پارک صنعت تبریز
 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا رحمانی دوشنبه شب در جمع صنعتگران تبریز با اشاره به وسعت بی‌نظیر پارک صنعت تبریز‌ اظهار کرد: پارک صنعت تبریز خواهد توانست بیش از 3 هزار واحد صنعتی را در خود جای دهد و از این لحاظ می‌توان از آن به عنوان یک غول صنعتی نام برد.
 
■ 3 ‌هزار واحد صنعتی در پارک صنعت تبریز مستقر می‌شوند
نماینده مردم تبریز، ‌آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: پارک صنعت تبریز که اخیراً تحت عنوان پارک صنعتی بعثت تبریز به دست معاون اول رئیس جمهوری کلنگ‌زنی شد، 10 هزار هکتار وسعت دارد در صورتی که کل وسعت فعلی شهرک‌های صنعتی استان حدود 6 هزار هکتار است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد چنین پارک صنعتی از یک نگرش و دیدگاه کلان بهره برده است، گفت: بیش از 3 هزار واحد تولیدی ـ صنعتی می‌تواند در این شهرک و پارک صنعتی مستقر شوند.
 
■ ‌این شهرک آغازگر یک جهش صنعتی است
رحمانی، ایجاد چنین شهرک وسیعی را برای تبریز، آغازگر یک جهش بزرگ در حوزه صنعت استان برشمرد و گفت: پارک صنعت تبریز با مطالعه آینده‌نگرانه و با پیگیری مستمر از دولت به ثمر رسیده است که ثمره آن بعد از سال‌ها به عنوان یک مرکز و محور ‌و منطقه بزرگ صنعتی، خود را نشان خواهد داد.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این شهرک در محور تبریز ـ صوفیان و در قسمتی از دشت تبریز جا گرفته است، گفت: پیگیری می‌کنیم تا واگذاری این شهرک برای ایجاد واحدهای تولیدی ـ صنعتی تا پایان سال آغاز شود.
وی در عین حال از استانداری خواست در تامین اعتبار برای آماده‌سازی این شهرک، شرکت شهرک‌های صنعتی استان را یاری کند.
 
■ ‌پارک صنعتی تبریز، بستری برای 100 هزار فرصت شغلی جدید است
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: پارک صنعتی تبریز با وسعت 10 هزار هکتاری خود و گنجایش 3 هزار واحد تولیدی، بستری برای 100 هزار فرصت شغلی جدید است که در طول واگذاری و استقرار واحدهای صنعتی، اشتغال قابل توجهی را ایجاد خواهد کرد.
وی افزود: سرمایه‌گذاران می‌توانند با استفاده از مزایای این پارک و شهرک صنعتی، نسبت به ایجاد واحد تولیدی در این محور اقدام کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول