اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل ایران خودرو آذربایجان:

ایران خودروی آذربایجان 7 هزار شغل ایجاد می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل ایران خودرو آذربایجان گفت: این کارخانه برای 7 هزار بیکار منطقه اشتغال ایجاد می‌کند.

ایران خودروی آذربایجان 7 هزار شغل ایجاد می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین نقدی شامگاه سه‌شنبه در آستانه افتتاح کارخانه ایران خودرو تبریز در نشست بررسی تولیدات این کارخانه با حضور نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن و نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو، اظهار کرد: هم‌اکنون 35 هکتار زمین برای راه‌اندازی این واحد صنعتی خریداری شده که برای فاز اول 60 هزار مترمربع زیربنا آماده شده است.
وی در مورد میزان اشتغال‌زایی این کارخانه گفت: در فاز نخست بیش از 2 هزار و 500 نفر به صورت مستقیم و 15 هزار نفر به صورت غیرمستقیم و با تکمیل سایر فازها بیش از 7 هزار و 500 نفر به صورت مستقیم در این مجموعه صنعتی مشغول به کار خواهند شد.
نقدی خاطرنشان کرد: استان آذربایجان شرقی با دارا بودن واحدهای صنعتی متعدد در حوزه‌های مختلف به ویژه صنعت قطعه‌سازی خودرو، همچنین استقرار واحدهای صنعتی بزرگ در این بخش، ظرفیت‌های بالقوه فراوانی در بخش خودروسازی دارد که این امر انگیزه سرمایه‌گذاران خودرو را در این منطقه بیشتر می‌کند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودروی آذربایجان در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های فوق‌العاده قطعه‌سازی در آذربایجان شرقی تاکید کرد: راه‌اندازی ایران خودرو آذربایجان یکی از بهترین فرصت‌ها برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در صنعت قطعه‌سازی استان است.
وی ابراز داشت: یکی از راهبردی‌ترین سیاست‌های این مجموعه بهره‌مندی از ظرفیت‌های بومی منطقه است که امیدواریم با راه‌اندازی این کارخانه شاهد تحقق عملی این موضوع باشیم.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول