اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کار فیروزکوه خبر داد:

ثبت 3هزار شغل از فیروزکوه در سایت رصد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه گفت: از میزان تعهد داده شده برای ایجاد اشتغال، 3 هزار و 110 شغل در این شهرستان در سایت رصد ثبت شد.

ثبت 3هزار شغل از فیروزکوه در سایت رصد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، داریوش همدانی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال که در فرمانداری شهرستان فیروزکوه برگزار شد، اظهار کرد: ادارات آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسکن و شهرسازی در ثبت آمار و اطلاعات خود مشکلاتی داشتند که با پیگیری‏های انجام شده این مشکلات در حال رفع شدن است.
وی اضافه کرد: شهرک‏های صنعتی باید آمار و اطلاعات شغلی خود را به اداره صنعت، معدن و تجارت ارائه دهند.
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه گفت: در بخش مسکن مهر متراژها را از طریق اداره کل به ما اعلام کردند.
همدانی همچنین به چگونگی محاسبه فرمول مربوط به تعداد فرصت‏های شغلی در طرح مسکن مهر و سایر پروژه‏های عمرانی اشاره کرد.
وی افزود: سهمیه هر دستگاه اجرایی برای ایجاد اشتغال همانطور که مشخص شده بود، ثابت خواهد ماند و تا پایان سال تغییر نخواهد کرد.
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه گفت: در حال حاضر طبق آخرین آمار جدول ثبت شده در مصوبات سایت رصد، تعداد 3 هزار و 110 شغل ثبت شده از شهرستان فیروزکوه به دست ما رسیده است.
همدانی تاکید کرد: در زمینه ایجاد اشتغال شهرستان فیروزکوه رشد نسبتاً خوبی داشته‏ است.
وی تصریح کرد: با توجه به تغییراتی که انجام شد، دبیرخانه کارگروه اشتغال سرمایه‏گذاری به دبیرخانه کارگروه اشتغال تغییر نام داده و شرح وظایف آن تغییر یافته و دستگاه سرمایه‏گذاری به استانداری منتقل شده است.
همدانی اضافه کرد: از این تعداد شغل ایجاد شده در شهرستان فیروزکوه، آمار و سهمیه ثبت شده در سایت رصد به ترتیب سهمیه دستگاه‏ها به این صورت است.
وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه موفق شد از تعهد کل سال خود که 173 شغل بود، تعداد بیشتر یعنی 187 شغل را به ثبت برساند.
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه گفت: همچنین اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه توانست از میزان تعهد خود برای ایجاد 30 شغل، تمام تعهدات خود را اجرایی سازد و در سایت رصد ثبت کند.
همدانی اظهار کرد: همچنین اداره آموزش فنی و حرفه‏ای شهرستان فیروزکوه با 219 شغل به ثبت رسانده، مقام سوم را به خود اختصاص داده است.
وی عنوان کرد: اداره جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه نیز توانست از میزان سهمیه‏ای که به آن داده شد، تعداد هزار و 578 موقعیت شغلی ایجاد کند.
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه بیان کرد: عددی که در سامانه رصد از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان ثبت شده، صفر است.
همدانی ادامه داد: با توجه به سهمیه‏ای که برای اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزکوه در نظر گرفته شده اما این اداره اطلاعات خود را وارد سایت نکرده است و اگر به همین صورت منابع طبیعی نتواند به تعهدات خود در اشتغال‏زایی عمل کند، امتیاز منفی برای این اداره در نظر گرفته می‏شود.
وی افزود: اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه هم توانست 25 نفر از سهمیه 40 نفره خود را به ثبت برساند.
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی نیز با تلاش بسیار خوب خود توانست 100 شغل را در سایت رصد به ثبت برساند.
همدانی تصریح کرد: اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از سهمیه 192 نفری خود برای ایجاد اشتغال توانست 82 نفر را به ثبت کند.
وی افزود: اداره بازرگانی هم توانست برای 669 نفر اشتغال ایجاد کند و در سایت رصد به ثبت برساند.
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز توانست برای 25 نفر شغل ایجاد کند.
همدانی اظهار کرد: همچنین صندوق مهر امام رضا (ع) توانست 61 شغل از سهمیه‏ای که از برش‏های شهرستانی در زمینه اشتغال‏زایی و جذب نیرو به آن واگذار شد را ثبت کند.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول