اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشگاه پیام نور قم:

دشمنی با بسیج نشان‌دهنده تاثیرگذاری این نهاد است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشگاه پیام نور قم گفت: دشمنی‌هایی که در این 30 ساله در خارج و داخل کشور با بسیج شده، نشان‌دهنده تاثیرگذاری این نهاد است.

دشمنی با بسیج نشان‌دهنده تاثیرگذاری این نهاد است
محمدمهدی حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به روند شکل‌گیری بسیج اظهار کرد: بسیج به علت نیاز کشور در زمان شروع جنگ و در جریان حمله دولت صدام به کشور شکل گرفت و توانست با فداکاری عموم مردم در قالب این نیرو موازنه قدرت را در جنگ به نفع ملت ایران تغییر دهد.
وی افزود: بعد از جنگ نیز بسیج با حضور در میدان‌های مورد نیاز نظام در تمام زمینه‌ها به کمک نظام آمده و بازویی قوی برای حکومت و مردم محسوب می‌شده است.
مسئول بسیج دانشگاه پیام نور قم عنوان کرد: امروز نیز انتظار مقام معظم رهبری از بسیج حضور به موقع در تمام میدان‌هایی است که کشور نیاز به فداکاری و کار فوق‌العاده دارد.
وی خاطرنشان کرد: این نهاد در تمام عرصه‌های مورد نیاز نظام تا به امروز حضور داشته و همیشه نقش‌آفرین بوده است.
حبیبی گفت: منعطف بودن ساختار بسیج و تازه نفس بودن جوانانی که در این عرصه حضور پیدا می‌کنند، سبب شده تا بسیج در تمام عرصه‌هایی که وارد می‌شود با اتکا به نیروهای مردمی تحول آفرین باشد.
وی ادامه داد: امروز پس از گذشت 30 سال از انقلاب اسلامی و پشت سر گذاشتن حوادث متعددی مانند هشت سال جنگ تحمیلی و فتنه‌های داخلی به همگان ثابت شده‌ که بسیج یکی از عوامل مهم ثبات انقلاب است.
مسئول بسیج دانشگاه پیام نور قم اظهار کرد: گستره تفکر بسیجی در هر عرصه‌ سیاسی و اجتماعی که وارد شده سبب سرعت گرفتن پیشرفت در آن عرصه و اتفاقات بزرگ شده است.
وی ادامه داد: از آنجا که به فرمایش مقام معظم رهبری دانشگاه مبدا همه تحولات است، بسیج دانشجویی را می‌توان نسبت به دیگر  اقشار بسیج در جایگاه ویژه‌ای به حساب آورد.
حبیبی با اشاره به اینکه انتظاراتی که مقام معظم رهبری از جنبش‌های دانشجویی دارد، در وهله اول به عهده بسیج است، افزود: عدالتخواهی، مطالبه‌گری، مبارزه با ظلم و تولید علم از مهم‌ترین این خواسته‌هاست.
وی خاطرنشان کرد: امروز وارد شدن در عرصه علمی و کمک به شروع یک جنبش نرم‌افزاری از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین فعالیت‌هایی است که بسیج دانشجویی می‌تواند انجام دهد.
حبیبی گفت: تا امروز نیز بسیج در عرصه‌های علمی گام‌های موثری برداشته است و در آینده نیز بسیج دانشجویی این ظرفیت را دارد که  یکی از قطب‌های مهم علمی کشور را تشکیل دهد.
وی ادامه داد: گره‌های کور مباحث علمی کشور به ویژه در زمینه اسلامی‌سازی علوم که از چالش‌های بزرگ نظام محسوب می‌شود، به روحیه بسیجی جوانان دانشجو نیاز دارد.
مسئول بسیج دانشگاه پیام نور قم عنوان کرد: در زمینه سیاسی نیز بسیج دانشجویی می‌تواند اقدامات مثبتی در ارتباط با ایجاد فضای روشن سیاسی و مطالبه‌گری از مسئولان در عرصه‌های مختلف به عهده بگیرد.
وی تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های بسیج دانشجویی تربیت نیروهای هم‌تراز با انقلاب اسلامی برای به عهده گرفتن مسئولیت‌ها است.
حبیبی افزود: بهترین عرصه برای تربیت این نیروها دانشگاه‌ها و و در جریان فعالیت‌های علمی، سازندگی و سیاسی است که سبب تربیت نیروهای کارآمد، متناسب با مسئولیت‌های انقلاب اسلامی می‌شود.
وی عنوان کرد: یکی از کارهایی که بسیج می‌توانست با پیگیری و تلاش خود انجام دهد، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی بود.
مسئول بسیج دانشگاه پیام نور قم تصریح کرد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها که از مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب بود، با قصور مسئولان و بسیجیان که عمده ماموریتشان پیگیری مطالبات ایشان است، مواجه شد.
وی اظهار کرد: دشمنی‌هایی که در این 30 ساله در خارج و داخل کشور با بسیج شده، نشان‌دهنده تاثیرگذاری این نهاد است.
حبیبی در پایان با اشاره به اینکه بسیج ضامن حفظ انقلاب است، افزود: دشمنان هم می‌دانند که اگر بخواهند به نظام ضربه بزنند و انقلاب را از مسیری که می‌رود منحرف سازند، باید بسیج را از میان بردارند.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول