اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قدس گیلان:

تفکر علمی بسیج قدرت بازدارنده نظام است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: تفکر علمی بسیج قدرت بازدارنده نظام است.

تفکر علمی بسیج قدرت بازدارنده نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هامون محمدی عصر امروز در سومین جشنواره و پنجمین همایش نخبگان و اندیشورزان بسیج گیلان در سالن وحدت این شهر با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: توسعه علمی کشور نشان‌دهنده خودباوری جوانان است.
وی با اشاره به ابزار علمی قدرت‌های مستکبر برای زورگیری و غلبه بر دیگر کشورها، افزود: استکبار جهانی از علم برای نابودی و تسخیر کشورها بهره می‌گیرد.
فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر زیاده‌خواهی غرب، گفت: علم در غرب در خدمت انسان نیست و کاربرد آن برای تسلط بر جوامع انسانی است.
وی تصریح کرد: رسالت بسیج و سپاه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در این مسیر شاهد پیشروی نخبگان بسیجی در حوزه علمی و پژوهشی هستیم.
 
*ولایت فقیه تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند
 محمدی با بیان اینکه دشمن با طراحی و اجرای هشت سال جنگ تحمیلی یک تهدید را برای نظام مقدس اسلامی در نظر گرفت، اذعان داشت: به برکت وجود نازنین امام راحل این تهدید بزرگ به یک فرصت الهی برای پیشرفت و تمرین دفاعی در تمام حوزه‌ها تبدیل شد.
وی گفت : ولایت فقیه رکن و محور انقلاب اسلامی است و در تمام صحنه‌ها تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند.
وی افزود: بسیج در عرصه‌های مختلف دفاع از ارزش‌های انقلاب نقش ویژه‌ای داشته و در سایه توجه ولایت فقیه رشد یافته و به درخت تنومندی تبدیل شده است.
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز تمام مردم باید برای تقابل با زیاده‌‌طلبی‌های استکبار جهانی بسیج شوند، خاطرنشان کرد: تمام مردم باید با بسیج شدن در مقابل توطئه‌ها بایستند و زیر پرچم ولایت این حرکت ارزشمند را انجام دهند.
 
*بسیجیان سفیران علمی و فرهنگی هستند
وی با بیان اینکه بسیج همواره در عرصه‌های علمی خوش درخشیده است، بیان داشت: مهم‌ترین نیاز کشور توسعه علمی است و بسیج با درک اهمیت این موضوع و با رشد علوم و فنون به میدان آمده و برنامه‌ریزی‌های مطلوبی برای درخشش در عرصه‌های علمی جهان دارد.
محمدی تصریح کرد: بسیج مظهر عشق به خدا و مامن رشد و شکوفایی در مسیر الهی بوده و بسیجیان سفیران علمی و فرهنگی هستند.
وی خاطرنشان کرد: تفکر و فرهنگ بسیجی منبعث از آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده که امید آفرین برای دوستان انقلاب و بیم آفرین برای دشمنان انقلاب است.
 
*مبنای علم در کشور اخلاق است
 فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه مبنای تولید علم در غرب و شرق ظلم به بشریت است، اظهار داشت: مبنای علم در کشورمان ایمان، اخلاق و خدمت به بشریت است.
وی افزود: شٱن بسیج در علم، تفکر و اندیشه است و باید حوزه پژوهشی و علمی در پایگاه‌های مقاومت تقویت و رشد یابد.
به گزارش فارس، در پایان این جشنواره که با حضور یک‌هزار نفر از نخبگان بسیجی گیلان برگزار شد، از نخبگان بسیجی گیلان با هدایا و لوح تقدیر تجلیل شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول