اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه کامیاران:

ولایت‌مداری بزرگترین رمز اقتدار بسیج است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه کامیاران گفت: حرکت در مسیر فرامین ولایت فقیه بزرگترین رمز موفقیت و اقتدار نهاد مقدس بسیج است.

ولایت‌مداری بزرگترین رمز اقتدار بسیج است
به گزارش خبرگزاری فارس از‌ سنندج، منصور ولیی عصر امروز در همایش تجلیل از فرهنگیان بسیجی کامیاران که با حضور جمعی از مسئولان و فرهنگیان این شهرستان برگزار شد، ‌اظهار داشت: بسیج یادگار ماندگار امام راحل(ره) و شجره طیبه‌ای است که به دست ایشان غرس شد و یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌های بی‌شمار است.
وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی مدیون رشادت‌های بسیجیان و اندیشه پاک بسیج است، افزود: بسیج مظهر قدرت الهی است و رمز ماندگاریش را در تبعیت محض از ولی امر مسلمین می‌داند و مبشر هدایت و شاخص عدالت و علمدار حقانیت است.
جانشین فرمانده سپاه کامیاران تصریح کرد: ما در نظام اسلامی هر چه داریم، چه در هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و در دولت‌های مختلف، آنچه نظام اسلامی را به عنوان ام القرای جهان مطرح کرده حاکم شدن تفکر ارزشمند بسیجی است.
ولیی با تقدیر از خدمات فرهنگیان بسیجی این شهرستان در راستای تربیت دانش‌آموزانی متعهد و ‌کوشا، اظهار داشت: فرهنگیان بسیجی در طول هشت سال دفاع مقدس و دوران‌های مختلف عمر با برکت نظام اسلامی خدمات بی‌شماری را به نظام اسلامی ارائه کرده‌اند.
به گفته وی، در این برهه زمانی نیز که هجمه‌های دشمنان در قالب مباحث فرهنگی نمود پیدا کرده‌اند، باید با بصیرت‌افزایی در بین دانش‌آموزان آنان را در برابر این هجمه‌ها بیمه کنند.
جانشین فرمانده سپاه کامیاران با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 10 میلیون بسیجی در کشور سازماندهی شده است، تصریح کرد: با استقبال بسیار خوب مردم در سراسر کشور شاهد تحقق فرمان ولایت فقیه مبنی بر تشکیل بسیج 20 میلیونی هستیم.
ولیی از فرهنگ و تفکر بسیجی به عنوان کامل‌ترین فرهنگ نام برد و تصریح کرد: فرهنگ بسیج، فرهنگ ایثار و فداکاری است که تا ابد بر قله‌های این مرز و بوم خواهد درخشید.
وی، حفظ و صیانت از آرمان‌های امام خمینی (ره) و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و همچنین کسب موفقیت‌های پی در پی در عرصه علم و فناوری را از دستاوردهای بسیج عنوان کرد.
به گفته جانشین فرمانده سپاه کامیاران، بسیج علاوه بر بعد نظامی، دارای ابعاد مختلفی است و توانسته است در عرصه‌های هنری، علمی، پاسداری از ارزش‌های انقلاب، عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی نیز به خوبی ایفای نقش کند.
وی با بیان اینکه آبادانی و عمران و موقعیت ممتاز امروز جمهوری اسلامی در منطقه و جهان مدیون تلاش بسیجیان خداجو است، اظهار کرد: بسیج تجربه موفق و کارآمدی است که از افکار معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) نشأت گرفته و با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب تکامل یافته است. 
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول