اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه امام صادق(ع) خبر داد:

برگزاری کارگاه توانمندسازی دانش آموزان بسیجی در فضای مجازی

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه امام صادق(ع) از برگزاری کارگاه توانمندسازی دانش آموزان و فرهنگیان بسیجی در فضای مجازی خبر داد.

برگزاری کارگاه توانمندسازی دانش آموزان بسیجی در فضای مجازی
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حمید خرمدل عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارگاه‌های توانمندسازی دانش آموزان و فرهنگیان بسیجی در فضای مجازی و آموزش وبلاگ نویسی با هدف توسعه وبلاگ نویسی توسط دانش آموزان و فرهنگیان بسیجی در جهت سالم سازی فضای اینترنت است.
خرمدل در ادامه افزود: یکی از مأموریت‌های ویژه بسیجیان به ویژه دانش آموزان و فرهنگیان  بسیجی مبارزه در جنگ نرم فرهنگی با دشمنان است، در جنگ نرم افکار خاکریزهای دشمن و خودی بسیار به هم نزدیک بوده و باید با بصیرت تمام با آنها روبرو شد.
مسئول سازمان بسیج  دانش آموزی و فرهنگیان  استان بوشهر افزود: دانش آموزان و فرهنگیان بسیجی در  این جنگ وظایف سنگینی بر دوششان است، چرا که دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی خوب می‌دانند تا زمانی که بسیج و فرهنگ بسیجی پا برجا باشد نمی‌توانند توطئه‌های خود را عملی کنند و یکی از راه‌های اعتلای فرهنگ بسیجی تلاش در عرصه فضای مجازی است.
خرمدل در ادامه گفت: سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان با معرفی تجربیات، پژوهش‌ها و مقالات فرهنگیان و دانش آموزان در سایت‌های خبری استانی و وبلاگ‌های دانش آموزان و فرهنگیان توانسته است نقش بسزایی در رشد و تقویت علمی دانش آموزان و فرهنگیان داشته باشد.
وی موضوعات مطرح شده در کارگاه‌های وبلاگ نویسی را تاریخچه وبلاگ، چگونگی ساخت وبلاگ و همچنین معرفی فضای مجازی عنوان کرد.
لازم به ذکر است، کارگاه‌های توانمندسازی دانش آموزان و فرهنگیان بسیجی همزمان با هفته بسیج مستضعفین در حوزه‌های بسیج دانش آموزی(ویژه دانش آموزان) و کانون‌های بسیج فرهنگیان ( ویژه فرهنگیان ) برگزار می‌شود.
 انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول