اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایشی؛

یکصد نخبه بسیجی در ملارد تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی از یکصد نخبه بسیجی در شهرستان ملارد تجلیل به عمل آمد.

یکصد نخبه بسیجی در ملارد تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، فرمانده سپاه شهرستان ملارد عصر امروز در مراسم تجلیل از نخبگان بسیجی این شهرستان طی سخنانی اظهار داشت: بسیجیان از بازوان توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
محمد غدیری افزود: هر جا نظام به این نیروهای انقلابی نیازمند بود آنان بی‌منت و با حضور خود توانستند به عنوان سدی محکم عمل کرده و دسایس و نقشه‌های شوم دشمنان را از بین ببرند.
وی ادامه داد: توطئه‌های دشمنان بر علیه این نظام تمامی ندارد چرا که آنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران نسبت به این نظام کینه گرفته و در صدد هستند تا با هر حلیه و ترفندی این نظام مقدس را با خدشه مواجه کنند.
این مسئول اعلام کرد: امروز بسیجیان به عنوان اهرمی محکم در برابر دسایس دشمنان بوده و با درایت و هوشیاری در مقابل این فتنه‌ها ایستادگی خواهند کرد.
وی حضور نخبگان بسیجی را در این عرصه نیز بسیار مهم خواند و افزود: نخبگان بسیجی نیز با هوشمندی و استعداد خود در برابر توطئه‌های شوم دشمنان ایستادگی کردند و با پیشرفت در علم و دانش مسیر دستیابی به علوم مختلف را برای کشور باز کردند.
غدیری در ادامه سخنان خود از تشکیل دبیرخانه نخبگان بسیجی در شهرستان ملارد خبر داد و گفت: این دبیرخانه به همت معاونت فرهنگی اجتماعی ملارد و بسیج دانش‌آموزی تشکیل خواهد شد.
وی همچنین ساماندهی بسیجیان را از مهمترین اهداف تشکیل این دبیرخانه عنوان کرد.
در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد سادات رسول امام جمعه صفادشت نیز طی سخنانی گفت: نسل امروز باید فرهنگ و تدبر بسیجی را سرلوحه خود قرار دهد و با الگوبرداری از این قشر خود را آماده جهاد کند.
وی تأکید کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان بسیجی با حضور در خط مقدم جبهه‌ها از خود شجاعت و رشادت نشان دادند و اجازه ندادند که بیگانگان ذره‌ای از خاک کشور را متصاحب شوند.
امام جمعه صفادشت افزود: امروز نیز نوجوانان و جوانان بسیجی در جبهه‌ای دیگر باید به مقابله با دشمن بپردازند و با کسب علم و دانش دشمن را بیش از گذشته مأیوس کنند.
سادات رسول گفت: مقابله با جنگ نرم نیز یکی دیگر از وظایف ما می‌باشد لذا هوشیاری و آگاهی جوانان و نوجوانان در این مسیر بسیار حائز اهمیت است.
وی افزود: نوجوانان و جوانان بسیجی باید بدانند که دشمن همیشه در کمین نشسته لذا باید همیشه هوشیار باشند و ولایتمداری را در رأس امور خود قرار دهند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول