اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کامیاران:

ترویج فرهنگ بسیج بهترین راه مقابله با تهاجمات نرم دشمنان است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش کامیاران گفت: ترویج فرهنگ بسیج بهترین راه مقابله با تهاجمات نرم دشمنان است.

ترویج فرهنگ بسیج بهترین راه مقابله با تهاجمات نرم دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، هوشنگ آذربار عصر امروز در همایش تجلیل از فرهنگیان بسیجی کامیاران که با حضور جمعی از مسئولان و فرهنگیان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: حضور بسیج در همه صحنه‌ها یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است و برای حفظ این ارزش‌ها باید همواره در وسط میدان باشد.
وی خاطرنشان کرد: بسیج در عمل ثابت کرده است که لشکر مخلص خداست و روحیه شهادت‌طلبی این نهاد مردمی، عزت و افتخار را برای ملت شریف ایران در پی داشته است.
مدیر آموزش ‌و پرورش شهرستان کامیاران حفظ روحیه شهادت طلبی، ایثارگری، سلحشوری و فداکاری برای دین، نظام و ولایت را مهم‌ترین وظیفه امروز بسیجیان عنوان کرد.
آذربار با بیان اینکه تبدیل نهال انقلاب اسلامی به درختی سلامت و تنومند با وجود انبوه دسیسه‌های دشمنان و توطئه‌گران بدون حضور بسیج و بسیجی امکان‌پذیر نبود، تصریح کرد: ترویج فرهنگ بسیجی و بسیج، توسعه فرهنگ پایداری، ایثار و عدالت‌خواهی است.
وی تصریح کرد: بسیج ماندگارترین ارگان تاسیس شده پس ازانقلاب اسلامی است و این ماندگاری مقوله‌ای است، که همواره کانون توجهات جهانی بوده است.
مدیر آموزش ‌و پرورش شهرستان کامیاران با بیان اینکه مهم‌ترین شاخصه بسیج ملی و مردمی بودن آن است، تصریح کرد: این اصل مهم‌ترین رمز ماندگاری و تداوم بسیج در سه دهه اخیر است.
آذربار با اشاره به اینکه بسیج در همه عرصه‌ها وارد و به خاطر ظرفیت و توانایی‌های ویژه‌اش به خوبی عمل می‌کند، تصریح کرد: بسیج به فرموده مقام معظم رهبری احساس تکلیف و آمادگی همه جانبه برای ورود به همه عرصه‌ها است.
وی به ایثار و از خودگذشتگی بسیجیان در طول هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: با اتمام جنگ تحمیلی سمت سوی خدمات بسیج در کنار دفاع از ارزش‌های انقلاب به سمت عمران، آبادانی و محرومیت‌زدایی تغییر و در این راستای خدمات ارزشمندی ارائه کرده است.
مدیر آموزش ‌و پرورش شهرستان کامیاران به رسالت و اهداف بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت در عرصه‌های سازندگی، ترویج فرهنگ‌ کار با بهره‌گیری از روحیه و نشاط بسیجی در میدان‌های کار و تلاش و ایجاد فضای مناسب برای یادگیری و انجام فعالیت‌های مردمی را از جمله اهداف بسیج سازندگی است که در قالب اردوهای طرح هجرت 3 در سراسر کشور شاهد آن هستیم.
در پایان این مراسم از 10 نفر از فرهنگیان نمونه بسیجی شهرستان کامیاران تجلیل شد  و به صورت نمادین نیز از 3 واحد مقاومت امیدان در سه مدرسه ابتدایی این شهرستان بهره‌برداری شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول