اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

نخبگان بسیجی در جنگ نرم نقش اثرگذاری دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: نخبگان بسیجی در جنگ نرم نقش اثرگذاری دارند.

نخبگان بسیجی در جنگ نرم نقش اثرگذاری دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس عصر امروز در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت آیت‌الله سعیدی محله گوده بندر کنگان اظهار داشت: بسیج و بسیجی از ابتدای انقلاب تاکنون در مسیر سرافرازی نظام اسلامی فعالیت داشته و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر بسیج بوده‌ایم.
وی افزود: بسیج در تمام عرصه‌ها حضوری چشمگیر و بی‌نظیر داشته و علاوه بر حضور در دفاع مقدس، بسیجیان در عرصه‌های آبادانی و سازندگی ایران اسلامی نیز نقشی بی‌نظیر و تعیین‌کننده داشته است.
فرماندار کنگان با تجلیل از نقش بسیجیان در رشد و پیشرفت کشور خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیج نخبه‌پروری است که در این زمینه عملکرد این نهاد بسیار برجسته است.
یزدان‌شناس تصریح کرد: پیشرفت‌های مختلف کشور در زمینه‌های هسته‌ای، نانو، سلول‌های بنیادی، ماهواره، پژوهش‌های علمی و تحقیقاتی و تجهیزات دفاعی توسط نخبگان بسیجی نمونه‌ای از عملکرد این نهاد مقدس است.
وی اضافه کرد: نقش نخبگان در جامعه ملموس است و باید از دیدگاه‌ها و اندیشه‌های نخبگان بسیجی در توسعه کشور بهره گرفت. 
فرماندار کنگان یادآور شد: نخبگان بسیجی در جنگ نرم نقش اثرگذاری دارند و به‌یقین این فداییان ولایت و سربازان بی‌ادعا در این جنگ نیز دشمنان را نا امید خواهند کرد. 
یزدان‌شناس ادامه داد: مهم‌ترین سلاح در جنگ نرم ولایت‌مداری و بصیرت است که این دو اصل در آحاد ملت ایران بویژه جوانان مشهود است و باید تقویت و حفظ شود.
وی اذعان داشت: باید از همه توان و ظرفیت موجود در راستای تقویت بسیج استفاده کنیم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.
فرماندار کنگان گفت: در هفته بسیج شاهد برگزاری برنامه‌های متنوع و ارزشمندی در کنگان هستیم که تا انتهای هفته بسیج ادامه دارد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول