اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان:

تدبیر امام‌خمینی(ره) در تشکیل بسیج پیامبرگونه بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: امام‌خمینی(ره) با تدبیری پیامبرگونه مردم را دعوت به تشکیل بسیج کرد.

تدبیر امام‌خمینی(ره) در تشکیل بسیج پیامبرگونه بود
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سردار حسن شاهوارپور عصر امروز در همایش سران و بزرگان عشایر عرب در خرمشهر با بیان این مطلب اظهار داشت: امام خمینی برای حفظ نظام جمهوری اسلامی با تدبیر پیامبرگونه خود مردم را در سال 1358 دعوت به تشکیل شجره طیبه بسیج کرد.
وی با اشاره به اینکه بسیج در همه مجموعه‌ها و آحاد جامعه روز به روز در حال گسترش است، گفت: انقلاب اسلامی با تلاش و مجاهدت مردم و رهبری امام خمینی پیروز شد که رویکرد امام برای پیشبرد اهداف متعالی اسلام اهدافی بودند که پیامبر و ائمه معصومین در دستور کار داشتند.
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم انقلاب حفظ شود باید همیشه در صحنه باشیم و همین در صحنه بودن است که باعث شده قدرت آمریکا در خاورمیانه شکسته شده و منافعشان در منطقه به خطر بیافتد.
شاهوارپور با بیان اینکه اراده مردم خرمشهر در زمان جنگ تحمیلی نشأت گرفته از اراده خداوند بود تصریح کرد: مردم خرمشهر با توکلی که به خدا داشتند در مقابل دشمن ایستادگی کرده و استقلال خود را حفظ کردند و نتیجه آن این است که امروز بعد از 32 سال که از انقلاب می‌گذرد آمریکا دوباره ضربه‌های سختی را متحمل می‌شود.
وی با اشاره به اینکه معادلات آمریکا در منطقه به هم ریخته و منافع آنها متزلزل شده ادامه داد: آمریکا امروز برای ضربه زدن به ایران دست به توطئه‌های جدید زده و تهمت‌هایی را به ایران وارد می‌کند و برای فرار از موقعیت متزلزل خود بر ضد ایران تبلیغ و برنامه‌ریزی کرده و ایران را حامی تروریست می‌خواند.
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) اضافه کرد: آنها از حمله به ایران واهمه دارند و می‌دانند که امروز مردم ایران آگاهتر و توانمندتر و قدرت آنها بیشتر است.
شاهوارپور راه حل مبارزه با توطئه‌های غرب را آگاهی و هوشیاری دانست و گفت: مهمترین موضوع در حال حاضر اینست که در همه حال وضعیت موجود را رصد کرده و اوضاع را بسنجیم و این وظیفه ما در قبال انقلاب اسلامی است.
وی مردم خرمشهر و آبادان را زخم‌خورده جنگ خواند و اظهار داشت: ما در دوران دفاع مقدس مرزداران و امانت‌داران خوبی برای کشور بودیم و امروز نیز نباید اجازه دهیم اختلافات کوچک قومی و قبیله‌ای به اختلافات بزرگ تبدیل شده و دست‌مایه توطئه‌های دشمنان شوند.
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) در پایان با بیان اینکه خوزستان با دارا بودن 99 و نیم درصد شیعه از این لحاظ در کشور یگانه است گفت: این موضوع مایه نگرانی اصلی دشمنان است و آنها همواره به دنبال اختلاف افکنی در صفوف مردم شیعه هستند و همین امر خرمشهر را به شهری مهم تبدیل کرده‌است که باید در حوزه فرهنگی تقویت شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول